تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019 - 13:07

آغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریك مسجدسلیمان

آغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریك مسجدسلیمان

هما خوزستان:عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون بخش تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه  به طول 3800 متر در محدوده تپه های الله اکبر منطقه تاچکر در مجموع به مساحت 133000متر مربع آغاز گردید.  این پروژه که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان با

هما خوزستان:عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون بخش تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه  به طول 3800 متر در محدوده تپه های الله اکبر منطقه تاچکر در مجموع به مساحت 133000متر مربع آغاز گردید.

 این پروژه که در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان با همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت تعریف و با اعتبار حدود 17 میلیارد ریال به مرحله ی اجرا در آمده است ، ارتباط میان منطقه تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه را در مسیری که به صورت مهندسی مرمت و بهسازی گردیده است برقرار می سازد.

با اجرای این پروژه حدود 30 روستا با جمعیتی بالغ بر 2700 نفر و همچنین بیش از 3000 نفر از عشایر در هنگام کوچ ییلاق به قشلاق و بالعکس از موهبت جاده استاندارد و آسفالته بهره مند می شوند.

پیش از این نیز عملیات خاکی این جاده شامل 4440 متر مکعب اجرای لایه های زیر اساس و اساس، 25500 متر مکعب عملیات خاکی، احداث پل ها و دیوار های حائل، بهسازی و ترمیم اساسی پل کالورتی روی رودخانه دلی توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.