تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2019 - 12:19

چهارصدو سي كيلومتر شبكه گاز در مسجد سليمان مورد نشت يابي قرار گرفت

چهارصدو سي كيلومتر شبكه گاز در مسجد سليمان مورد نشت يابي قرار گرفت

هما خوزستان: کیهان ساکی پور رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از نشت یابی430 کیلومتر شبکه و 22 هزار علمک گاز در کمتر از 24 ساعت در شهرستان مسجدسلیمان خبرداد. ساکی پور با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان مسجدسلیمان و ضرورت بررسی آسیب دیدگی به شبکه

هما خوزستان: کیهان ساکی پور رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از نشت یابی430 کیلومتر شبکه و 22 هزار علمک گاز در کمتر از 24 ساعت در شهرستان مسجدسلیمان خبرداد.

ساکی پور با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان مسجدسلیمان و ضرورت بررسی آسیب دیدگی به شبکه گاز این شهرستان گفت: پس از تشکیل کمیته بحران در شرکت گاز خوزستان و بررسی ریسک‌های موجود در خصوص  آسیب‌های احتمالی به خطوط و شبکه گاز، تیم‌های نشت یاب را ساماندهی کردیم.

رئیس بازرسی فنی با بیان اینکه برای نشت یابی شبکه گاز مسجدسلیمان از ظرفیت شهرهای اهواز، شوشتر، اندیمشک، شوش، دزفول و هفتکل استفاده شد، افزود: در قالب 14 اکیپ دو نفره 430 کیلومتر شبکه و تعداد 22 هزار علمک مورد نشت یابی قرار گرفت که تعداد 41 مورد نشتی مشخص شد.

ساکی پور تصریح کرد: پس از شناسایی نقاط آسیب دیده بلافاصله علمیات رفع نشت در دستور کار قرار گرفت و مشخص گردید تمامی نشت‌های زیر زمینی در مناطق آلوده به نفت و گاز بوده که ناشی از متصاعد شدن گاز h2s(گاز ترش) بوده است.

 وی با اعلام این مطلب که نشتی‌های مشخص شده ناشی از وقوع زلزله در این شهرستان نبوده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان خوزستان با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی و مانورهای انجام شده در طول سال، از آمادگی و سرعت عمل بسیار خوبی در مواجهه با حوادث غیر مترقبه برخوردار است.

شرکت گاز خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.