کد خبر : 7104
تاریخ انتشار : شنبه 21 سپتامبر 2019 - 13:01

هماهنگی خدمات‌رسانی به زائران مابین مسئولان شرکت ملی پخش و ستاد عتبات عالیات استان

هماهنگی خدمات‌رسانی به زائران مابین مسئولان شرکت ملی پخش و ستاد عتبات عالیات استان

جلسه مشترکی بین مسئولان شرکت ملی پخش منطقه اهواز و ستاد عتبات عالیات استان برای هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات‌ مطلوب به زائران حسینی، در ساختمان ستاد منطقه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی جلسه‌ای با حضور سردار زارعی و سرهنگ

جلسه مشترکی بین مسئولان شرکت ملی پخش منطقه اهواز و ستاد عتبات عالیات استان برای هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات‌ مطلوب به زائران حسینی، در ساختمان ستاد منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی جلسه‌ای با حضور سردار زارعی و سرهنگ آقایی مسئولان ستاد عتبات عالیات استان و مدیر و معاونین شرکت ملی پخش، در دفتر مدیر این منطقه برگزار شد.

در این جلسه آخرین راهکارهای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرزهای خروجی به ویژه مرز چذابه بررسی شد. 

نعمت‌اله نجفی گفت: با جلسات مهمی که با مسئولان استانی در این زمینه برگزار شده تمام تلاش شرکت ملی پخش این است که خدماتی در شأن زائران حرم امام حسین (ع) ارائه شود.

مدیر منطقه اهواز افزود: همه جایگاه‌های فرآورده‌های نفتی از پل زال تا مسیرهای ورودی زائران و همچنین از ایذه و بهبهان تا مرز چذابه به اندازه کافی سوخت وجود دارد و ذخیره‌سازی لازم انجام شده است.

نجفی اعلام کرد: دو جایگاه سوخت سیار در محل نقطه مرزی چذابه برای سوخت‌رسانی به خودروها مستقر بوده و سوخت نانوایی‌های مستقر در مواکب مرزی نیز تأمین شده است و به هیأت‌های خدمات ابلاغ شده است. 

 در این جلسه سرهنگ آقائی جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان ضمن ارائه گزارشی از روند خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اربعین گفت: یک هزار و ۴۰۰ موکب در استان خوزستان آماده پذیرایی از زائران هستند.

آقائی افزود: سوخت‌رسانی به اتوبوسها و خودروهای حامل زائران یکی از موارد مهم بوده و از طرفی برای مصرف مواکب در محل نقطه مرزی به سیلندر گاز نیاز است، که ان‌شاالله شرکت ملی پخش همانند سال‌های قبل به شکل مطلوب ایفای نقش خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.