تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2019 - 13:42

معرفی ۱۶ طرح توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز به وزارت کشور

معرفی ۱۶ طرح توسط دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز به وزارت کشور

هما خوزستان: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند. اسماعیل احمدی فر در گردهمائی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان که با حضور دکتر محمد حسیبن امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در اهواز برگزار شد

هما خوزستان: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند.

اسماعیل احمدی فر در گردهمائی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان که با حضور دکتر محمد حسیبن امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در اهواز برگزار شد گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند.
به گزارش روابط عمومی مرکز، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت:  این دانشگاه برای چهارمین سال پیاپی در میان مراکز تحت نظارت موسسه مدیریت شهری و روستایی در کشور و میان مراکز آموزش علمی کاربردی استان مقام اول فرهنگی را کسب کرده است.

وی افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر کشور در زمینه های مختلف بخصوص در حوزه پژوهشی است. دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز تنها دانشگاه کشور است که در حدود ۱۶ طرح به وزارت کشور معرفی کرده که همه این طرح ها ملی هستند و اگر این طرح ها به یاری خدا و کمک به مسئولان استان و اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار حمایت شوند و به مرحله اجرا برسند سرمایه ای عظیم برای استان خوزستان به وجود خواهند آورد.

احمدی فر ادامه داد: استان خوزستان از تمام ظرفیت های لازم برخورداراست، استانی که پایتخت باستانی کشور، محور مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، سرزمین نفت و انرژی است و امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم، شاهدحضور پررنگ تر دانشجویان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور برای خدمت رسانی هر چه بهتر باشیم.
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در پایان عنوان کرد: در خصوص شهرک علمی و پژوهشی در استان خوزستان و همچنین شهرک کارآفرینی که نیاز خوزستان هستند، بحث هایی مطرح شد تا سرمایه گذار خوزستانی، استاد دانشگاه، دانشجویان و نخبگان نیروی خود را جمع و به سرمایه ای برای استان و کشور تبدیل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.