تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 سپتامبر 2019 - 14:06

غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت برتر شد

غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت برتر شد

غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال توسط استاندار خوزستان به عنوان غرفه برتر شناخته شد. “غلامرضا شریعتی”استاندار خوزستان غرفه شرکت شهرکهای صنعتی استان در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال را بعنوان غرفه برتر انتخاب و از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی

غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال توسط استاندار خوزستان به عنوان غرفه برتر شناخته شد.

“غلامرضا شریعتی”استاندار خوزستان غرفه شرکت شهرکهای صنعتی استان در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال را بعنوان غرفه برتر انتخاب و از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان برای عملکرد این شرکت در برگزاری نمایشگاه تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در ایران اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و در این راستا کسانی موفق خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت برای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند.

بدینوسیله لازم می دانم از زحمات بی شائبه جنابعالی در نمایشگاه هفته دولت سال 98 و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال، کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

غلامرضا شریعتی –استاندار خوزستان

گفتنی است در نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال در غرفه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، بیش از ۲۰۰محصول از تولیدات ۵۲واحد تولیدی کوچک و متوسط در زمینه صنایع فلزی، شیمیایی‌ و غذایی به معرض نمایش عموم بازدید کنندگان گذاشته شده بود.

شهرکهای صنعتی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.