تاریخ انتشار : دوشنبه 2 سپتامبر 2019 - 14:05

عملیات اجرایی پروژه هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران آغاز شد

هما خوزستان: عملیات اجرایی پروژه حفاری هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آغاز شد. در مراسمی که به این منظور در این موقعیت عملیاتی برگزار گردید، محمد آل خمیس سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری و تعدادی از مدیران ارشد، متخصصان و کارشناسان

هما خوزستان: عملیات اجرایی پروژه حفاری هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آغاز شد.

در مراسمی که به این منظور در این موقعیت عملیاتی برگزار گردید، محمد آل خمیس سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری و تعدادی از مدیران ارشد، متخصصان و کارشناسان دو شرکت حضور داشتند.

در این مراسم مدیر این پروژه در شرکت ملی حفاری ایران گفت: پروژه حفاری 2+5 حلقه چاه در سازند خامی میدان نفتی گچساران از شمار پروژه های میدان محور است که در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی و تعریف شده است.

احمد تمدن افزود: اجرای پروژه اواخر سال گذشته از طریق مناقصه به شرکت ملی حفاری ایران واگذار و پس از برنامه ریزی و بررسی مسائل فنی و مهندسی با همکاری متخصصان مربوط در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اختصاص دستگاه حفاری 27 فتح ناوگان ملی حفاری وارد فاز اجرایی گردید.

مدیر پروژه حفاری هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: هم اکنون در حال بستر سازی برای افزایش  تعداد دستگاه های حفاری به سه دکل در این میدان با هدف شتاب بخشی در اجرا و تحویل به موقع پروژه منطبق با برنامه زمانبندی کارفرما هستیم.

وی اظهار کرد: متخصصان و کارشناسان خبره این شرکت سابقه حفاری و ارایه خدمات فنی و مهندسی در تمامی میادین نفتی و گازی مناطق خشکی و دریایی کشور  از جمله حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را دارند.

در این مراسم سرپرست پروژه های نگهداشت و افزایش تولید در ناحیه گچساران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: پروژه حفاری 2+ 5 حلقه چاه در موقعیت عمومی این میدان نخستین پروژه است که به صورت کلید در دست (EPD ) از سوی این شرکت به شرکت ملی حفاری ایران واگذار می شود.

علی ابدالی لرکی با اشاره به توانمندی های شرکت ملی حفاری، افزود: تلاش براین است تا در همکاری و همیاری مشترک با ملی حفاری این پروژه در مدت تعیین شده که مورد تاکید وزارت نفت است به اتمام برسد.

شرکت ملی حفاری ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.