تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آگوست 2019 - 14:39

حضور سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در یی ودومین جشنواره فیلم کودک ونوجوان اهواز

حضور سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در یی ودومین جشنواره فیلم کودک ونوجوان اهواز

هما خوزستان: غرفه روانشناسی کودک به همت سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در حاشیه سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برپا شد.ساراهیات مدیر وموسس سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در رابطه با برپایی این غرفه که در سینما هلال و در حاشیه جشنواره فیلم فجر برپا شده است چنین گفت:هدف ما

هما خوزستان: غرفه روانشناسی کودک به همت سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در حاشیه سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان برپا شد.
ساراهیات مدیر وموسس سازمان مردم نهاد ندای آرامش جوان در رابطه با برپایی این غرفه که در سینما هلال و در حاشیه جشنواره فیلم فجر برپا شده است چنین گفت:هدف ما از برپایی این غرفه و برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار آن جلب توجه خانواده ها و بالابردن حساسیت آن ها نسبت به وضعیت سلامت روان کودکان ونوجوانان آن هاست .
ما وهمکارانمان دراین غرفه فرصت راغنیمت شمرده و با برقراری ارتباط با خانواده هایی که فرزندان خود را برای دیدن فیلم به جشنواره می آورند صحبت کرده و از نقطه نظرات آن ها پیرامون شرایط خاص جامعه و چالش های پیش روی کودکان ونوجوانان گفتگو می کنیم.
لازم به توضیح است که دو کارگاه ویژه کودکان با محتوای مهارت اندیشیدن در کودکان روز های شنبه و دوشنبه ۲ و ۴ شهریور ساعت ۶ عصر برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.