تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آگوست 2019 - 13:59

تفاهم نامه همكاري با صدا و سيما فرصتي براي ارتباط موثر با ذينفعان

تفاهم نامه همكاري با صدا و سيما فرصتي براي ارتباط موثر با ذينفعان

هما خوزستان: در مراسمی با حضور عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان، مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان و جمعی از کارشناسان شرکت گاز استان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه امضاء و تبادل شد. عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان گفت: صدا

هما خوزستان: در مراسمی با حضور عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان، مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان و جمعی از کارشناسان شرکت گاز استان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه امضاء و تبادل شد.

عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان گفت: صدا و سیما دارای فرصت‌های بسیار خوبی برای تعامل و ارتباط موثر با ذینفعان شرکت گاز خوزستان است.

ابول پور با اشاره به مشکلات حوادث ناشی از گاز افزود: یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه برنامه سازی با رویکرد ایمنی و آموزش برای عموم شهروندان در خصوص آشنایی با خطرات ناشی از گاز طبیعی است.

وی استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان را از جمله موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: مخاطبان از طریق برنامه‌های تولید شده در حوزه گاز می‌توانند در پیشبرد اهداف متعالی این شرکت تاثیر گذار باشند.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در خصوص مشارکت مردم در برنامه‌های این شرکت اظهار امیدواری کرد و افزود: سعی ما در شرکت گاز استان ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان به مشترکین است که این امر محقق نخواهد شد مگر بهره گیری از ارتباط موثر با مشتریان و کسب رضایتمندی ذینفعان شرکت.

ابول پور انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیما را ظرفیت مناسبی جهت به تصویر کشیدن زحمات شبانه روزی پرسنل خدمتگزار شرکت گاز به مردم شریف استان برشمرد و تصریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان یکی از مراکز پیشرو در توسعه گازرسانی به مناطق محروم و مسئولیت اجتماعی در سطح کشور مطرح است و این مهم مدیون تلاش‌های بی‌وقفه و روحیه جهادی پرسنل این شرکت است.

در بخش دیگری از این مراسم مدیر کل صدا و سیمای مر کز استان ضمن تاکید بر فراهم بودن نیروهای کارآمد و فنی در بخش‌های مختلف صدا و سیما گفت: آمادگی داریم خدمات نرم افزاری و سخت افزاری جهت تولید برنامه‌های جذاب و ماندگار را برای شرکت گاز استان فراهم کنیم.

مسلم رحیمی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص تبلیغ اقدامات صورت گرفته برای مردم افزود: اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی باعث دلگرمی مردم خواهد شد و این موضوع در رضایتمندی شهروندان از دستگاههای اجرایی دارای اهمیت است.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری فی ما بین صدا و سیمای مرکز خوزستان و شرکت گاز استان خوزستان منعقد و تبادل شد.

شرکت گاز خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.