تاریخ انتشار : دوشنبه 2 سپتامبر 2019 - 14:00

تشکیل هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز

تشکیل هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز

هما خوزستان: جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز با حضور اعضا تشکیل شد.در این جلسه که شاعری شهردار اهواز، عالمی نیسی فرماندار اهواز، سنواتی، رئیس و حاجتی، موسوی زاده، لطفعلی زاده، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، کمایی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی و کارشناسان سازمان حضور داشتند چند پروژه سرمایه گذاری مورد

هما خوزستان: جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز با حضور اعضا تشکیل شد.
در این جلسه که شاعری شهردار اهواز، عالمی نیسی فرماندار اهواز، سنواتی، رئیس و حاجتی، موسوی زاده، لطفعلی زاده، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، کمایی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی و کارشناسان سازمان حضور داشتند چند پروژه سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه شهردار اهواز خواستار همکاری همه دستگاههای اجرایی در جهت جذب سرمایه گذار شد و گفت: متاسفانه برخی از ارگانها با برخوردهای سلیقه ای و فراقانونی، در مسیر مشارکت بخش خصوصی مانع تراشی می کنند.
موسی شاعری خطاب به رییس و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی گفت: باید روی فرصت هایی تمرکز کرد که هم سرمایه گذار مناسب دقیق پای کار است و هم این فرصت در اولویت ها و نیازهای شهر است.
وی دستور داد: لازم است جلسات هیات عالی سرمایه گذاری در بازه زمانی کوتاهتری تشکیل شده و سرمایه گزاران مربوطه نیز در جلسات حضور داشته باشند تا روند تصمیم گیری سریعتر انجام شود.
گفتنی است در این جلسه در خصوص پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری پردیس سلامت، هایپر یاس، بازارچه های چندمنظوره در سطح شهر اهواز، مسدود کردن عبور و مرور پل سفید اهواز و تبدیل عرشه آن به مجموعه ای از امکانات گردشگری و تفریحی، احداث سرویس های بهداشتی، پمپ بنزین تک نازله حاشیه خیابان در نقاط مختلف شهر، احداث زیپ لاین و بانجی و تاکسی آبی و احداث شهربازی بحث و تبادل نظر و مواردی به تصویب رسید.

شهرداری اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.