تاریخ انتشار : شنبه 14 سپتامبر 2019 - 9:55

تشكیل گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله در شركت بهره برداری نفت و گازآغاجاری

تشكیل گروه ویژه حفاظت از خطوط لوله در شركت بهره برداری نفت و گازآغاجاری

هما خوزستان: در راستاي صيانت و حفاظت از خطوط لوله جرياني در حوزه جغرافياي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، گروه ويژه حفاظت از خطوط لوله  با مديريت اداره حراست تشكيل شد. روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گروه ويژه با دستور مدير عامل اين شركت  و با هدف پايش و

هما خوزستان: در راستاي صيانت و حفاظت از خطوط لوله جرياني در حوزه جغرافياي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري، گروه ويژه حفاظت از خطوط لوله  با مديريت اداره حراست تشكيل شد.

روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري گروه ويژه با دستور مدير عامل اين شركت  و با هدف پايش و كنترل خطوط لوله جرياني فرعي و صادراتي از طريق بازديد ميداني و مسير گشايي خاكي خطوط با استفاده از ظرفيت هاي داخلي شركت تشكيل گرديد.

شناسايي معارضين حريم خطوط لوله و تأسيسات و اعمال ماده چهارده از طريق سيستم هاي قضايي، بازديد از كارگاهها و صنايع مستقر در ميادين نفتي و همجوار تأسيسات، بازديد از روستاها در محدوده ميادين نفتي با هماهنگي شوراهاي روستايي، كنترل نقاط نمونه گيري و فشارگيري كليه چاههاي توليدي، بررسي شيرخانه ها و غيره را مي توان از اهم وظايف محوله به اين گروه برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.