تاریخ انتشار : شنبه 14 سپتامبر 2019 - 9:59

ترجمه كتاب « عوامل مهم محیطی موثر بر خوردگی در صنعت نفت» توسط كارشناس شركت نفت و گاز كارون

ترجمه كتاب « عوامل مهم محیطی موثر بر خوردگی در صنعت نفت» توسط كارشناس شركت نفت و گاز كارون

هما خوزستان: كتاب « عوامل مهم محیطی موثر بر خوردگی در صنعت نفت » توسط كارشناس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ترجمه شد. اين كتاب ترجمه بخشی از کتاب “کنترل خوردگی در صنعت نفت و گاز” ( اثر sanakara papavinasam  ) مي باشد كه توسط  “مهندس مجتبی امیری اصل ” ترجمه شده است. این کتاب شامل 14

هما خوزستان: كتاب « عوامل مهم محیطی موثر بر خوردگی در صنعت نفت » توسط كارشناس اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ترجمه شد.

اين كتاب ترجمه بخشی از کتاب “کنترل خوردگی در صنعت نفت و گاز” ( اثر sanakara papavinasam  ) مي باشد كه توسط  “مهندس مجتبی امیری اصل ” ترجمه شده است.

این کتاب شامل 14 بخش از قبیل جریان، فاز نفت، فاز آب، میکروارگانیسم ها و هیدروژن سولفوره بوده و به مباحثی پیرامون اثر عوامل محیطی بر تاسیسات مختلف صنعت نفت و گاز می پردازد و براي کارشناسان بازرسی فنی و خوردگی فلزات صنایع نفت و گاز، دانشجويان و علاقه مندان به این حوزه کاربرد فراوانی دارد. 

مجتبی امیری اصل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مکانیک است که با حدود 8 سال سابقه کار، در حال حاضر مهندس ارشد اداره بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری کارون می باشد و پیش از این نیز اقدام به ترجمه راهنمای فنی بوستر کمپرسورها نموده است.

نفت و گاز کارون

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.