تاریخ انتشار : شنبه 14 سپتامبر 2019 - 10:28

بسيج گاز خوزستان به عنوان پايگاه برتر در سيل شناخته شد

بسيج گاز خوزستان به عنوان پايگاه برتر در سيل شناخته شد

هما خوزستان: در جلسه‌ای با حضور عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان، محمدموسی فرمانده بسیج ادارات استان، مونسی فرمانده بسیج گاز خوزستان و جمعی از بسیجیان این شرکت از اقدامات شرکت گاز خوزستان در بحران سیل تجلیل شد.  علی مونسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج گاز

هما خوزستان: در جلسه‌ای با حضور عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان، محمدموسی فرمانده بسیج ادارات استان، مونسی فرمانده بسیج گاز خوزستان و جمعی از بسیجیان این شرکت از اقدامات شرکت گاز خوزستان در بحران سیل تجلیل شد. 

علی مونسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج گاز خوزستان گفت: این شرکت در بحران سیل خوزستان به ویژه در مسئولیت اجتماعی و کمک به آسیب دیدگان از سیل در ابعاد مختلفی فعالیت داشته است.

وی با اشاره به ارائه کمک‌های غذایی به سیل زدگان افزود: اقلام بهداشتی، تجهیز سرویس بهداشتی و حمام در مناطق اسکان موقت، اقلام ضروری مانند پتو، چادر و … اقدامات کوچکی است که از سوی شرکت گاز خوزستان با هماهنگی ستاد مدیرت بحران استان و دستگاه های ذیربط انجام شد.

در بخش دیگری از این جلسه ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با اشاره به مقام بسیج و جایگاه بسیجیان نام و واژه بسیج را مفهومی در اخلاص و جانفشانی و جهاد در راه سازندگی و آبادانی کشور عنوان کرد و افزود: خدمات ارزنده و تلاش تمامی کارکنان بسیجی در عرصه‌های شغلی، فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی قابل ستایش است.

در ادامه ممبینی فرمانده حوزه مقاومت شهید تندگویان ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات بسیج گاز خوزستان بویژه در زمان وقوع سیل این پایگاه را به عنوان برترین پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارت استان معرفی نمود.  

در پایان این جلسه فرمانده حوزه مقاومت شهید تند گویان، محمدموسی فرمانده بسیج ادارات و جمعی از مدیران و بسیجیان از میزخدمت و مانیتوینگ این شرکت بازدید کردند.

شرکت گاز خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.