تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 سپتامبر 2019 - 11:55

برگزاری نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان

برگزاری نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان

هما خوزستان: این نشست به ریاست معاون سرمایه گذاری این سازمان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان آبادان و دیگر اعضای کمیسیون صبح امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد. سید علی موسوی ضمن قدردانی از تمامی ارگان های دخیل در تنظیم بازار شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: امیدواریم با نظارت بیشتر در

هما خوزستان: این نشست به ریاست معاون سرمایه گذاری این سازمان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان آبادان و دیگر اعضای کمیسیون صبح امروز در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد.

سید علی موسوی ضمن قدردانی از تمامی ارگان های دخیل در تنظیم بازار شهرستان های آبادان و خرمشهر گفت: امیدواریم با نظارت بیشتر در ایام محرم و صفر مشکلی در بازارهای منطقه بوجود نیاید؛ همان گونه که در حال حاضر کمبودی وجود ندارد و همه اقلام مورد نیاز تامین شده است .

وی همدلی و هم فکری بیشتر را مهم ترین اصل برای آرامش در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های آبادان در سال جاری دانست و افزود: امیدواریم این انتخابات در شرایط مطلوب انجام و اعضای جدید اتاق اصناف این شهرستان مشخص شوند.

پیگیری مصوبات جلسات قبل و تصویب نرخنامه جدید برخی اتحادیه ها از دیگر مسائل مورد بررسی نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی آبادان بود.

تقریر نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.