تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2019 - 11:39

برگزاری سمینارآموزشی ارتقاء كیفیت زندگی كاری زنان شاغل در شركت نفت و گاز كارون

برگزاری سمینارآموزشی ارتقاء كیفیت زندگی كاری زنان شاغل در شركت نفت و گاز كارون

هما خوزستان: سمینار آموزشی ” ارتقاء کیفیت زندگی کاری زنان شاغل ” برای بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون  برگزار شد به گزارش روابط عمومی، این سمینار یک روزه با حضور مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، اداره آموزش و جمعی از بانوان

هما خوزستان: سمینار آموزشی ” ارتقاء کیفیت زندگی کاری زنان شاغل ” برای بانوان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، این سمینار یک روزه با حضور مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، اداره آموزش و جمعی از بانوان شاغل در اين شرکت برگزار شد.

 دکتر لهران پور درباره هرم بهداشت و روان فکر، احساس، رفتار سالم از دوران 3 سالگی تا کهنسالی، ماهيت روانشناسی و تأثير بهداشت روان بر محیط زندگی و کاری انسان سخنراني كرد.

سخنران این سمینار در بحث بهداشت روان به این موضوع اشاره کرد که یکی از نشانه های بهداشت روانی سالم در محیط کار  از یک  سو رضایتمندی شغل فرد است. که این رضایت شغلی باعث افزایش کارایی، کاهش غیبت و کاهش اشتباهات در کار می شود و از  سوی دیگر فرد هم خود و هم دیگران را دوست داشته باشد. در پایان از ویژگی های انسان سالم احترام به شخصیت خود، عزت نفس و اعتماد به خود می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.