تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2019 - 22:22

برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان آغازی ست برای روییدن دوباره و رویش تعقل و گامی ست برای فردا

برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان آغازی ست برای روییدن دوباره و رویش تعقل و گامی ست برای فردا

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش، پیامی را صادر کرد. محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را صادر کرد. در متن پیام مدیرکل فرهنگ

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش، پیامی را صادر کرد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را صادر کرد.

در متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

پیرنگ تئاتر اندیشه و تعقل است و پایه های استوار در وجود آدمی دارد. به همین امر، عمر بلند تئاتر در عالم بشر توانسته است همچنان یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین هنرها باشد.

تئاتر از پیدایش تاکنون اندیشه جامعه بوده و آن چیز که در بینا زندگی بشر بوده است توانسته به وضوح برجسته نماید.

رویدادهای تئاتر می توانند محلی باشند برای ارائه تجربه های نو و اندیشه های هنرمندان عرصه تئاتر و بی شک جشنواره تئاتر استان خوزستان ویترینی از تجربه های یکسال گذشته در سطح استان خوزستان می باشد.

برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پایان، آغازی ست برای روییدن دوباره و رویش تعقل و تفکری جدید و گامی ست برای فردا. امید است این مهم در جامعه گسترده هنرمندان تئاتر خوزستان رشد نماید تا محتوای اقلیم خود که سرشار از ایثار، مقاومت و پایداری ست بشناسانند و اندیشه اسلامی و ایرانی را هر چه بیش از گذشته در آثار خود تبلور دهند.

از همه ی هنرمندان تلاشگر که در برپایی و برگزاری این رویداد تلاش نمودند سپاسگزارم. از دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جناب آقای محمد یاقوت پور و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و شورای راهبردی تئاتر استان و همکارانشان سپاسمندم.

از مدیران و هنرمندان شهرستان شوش که همت نمودند تا یکی از مهمترین رویدادهای هنری استان خوزستان بعد از چهل سال در این شهرستان برگزار شود سپاس فراوان دارم.

از خداوند منان تندرستی و پیروزی برای هنرمندان سرزمین مان را خواستارم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

گفتنی ست ،سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوتپور از ٢ الی ۵ شهریورماه ٩٨ به میزبانی شهرستان شوش برگزار می گردد.

تقریر نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.