تاریخ انتشار : شنبه 24 آگوست 2019 - 15:38

بررسی نقاط حادثه خیز شبکه های آبیاری و زهکشی مارون

بررسی نقاط حادثه خیز شبکه های آبیاری و زهکشی مارون

هما خوزستان: رئیس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط کار شرکت بهره برداری مارون از نشست مدیرعامل ، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مارون و مهندسین مشاور آب ورزان در سالن جلسات آن شرکت خبر داد. “غلامرضا اشرفی” گفت: به منظور شناخت و ارائه روش های ایمن سازی نقاط حادثه خیز در کلیه شبکه

هما خوزستان: رئیس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط کار شرکت بهره برداری مارون از نشست مدیرعامل ، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مارون و مهندسین مشاور آب ورزان در سالن جلسات آن شرکت خبر داد.

“غلامرضا اشرفی” گفت: به منظور شناخت و ارائه روش های ایمن سازی نقاط حادثه خیز در کلیه شبکه های آبیاری استان، سازمان آب و برق خوزستان، قراردادی را با شرکت مهندسین مشاور آب ورزان منعقد نموده است که به تفکیک شرکت های بهره برداری بازدیدهای مدنظر انجام شده است .

وی با بیان اینکه نشست فوق بمنظور ارائه و بررسی اولیه نتایج حاصل از بازدیدهای شبکه های آبیاری و زهکشی مارون بهبهان و اولویت بندی نقاط و تعیین متولی ایمن سازی ها برگزار شد،  رعایت حقوق انسانی هموطنان، جلوگیری از بروز حادثه برای آنها و بررسی زوایای حقوقی خطرات موجود در شبکه های آبیاری را بسیار مهم وحائز اهمیت دانست.

در این نشست مقرر شد تا فایل های ارائه شده از سوی مشاور ، کنترل و پس از بررسی میدانی توسط کارگروهی از نمایندگان معاونتها و مدیریتهای مستقل شرکت شامل تعمیرات ، فنی مهندسی، حقوقی و HSE  ، ایرادات احتمالی و پیشنهادات عملیاتی مورد نظر شرکت بهره برداری مارون در بازه زمانی یک ماهه به شرکت مشاورین آب ورزان جهت تکمیل و تقویت مطالعات، ارائه شود.

سازمان آب و برق خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.