تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 سپتامبر 2019 - 12:03

با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان برگزار شد؛ نشست اجرای پروژه محله محور پیشگیری از خشونت در منطقه حصیر آباد اهواز

با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان  برگزار شد؛ نشست اجرای پروژه محله محور پیشگیری از خشونت در منطقه حصیر آباد اهواز

هما خوزستان: نشست اجرای پروژه محله محور پیشگیری از خشونت در منطقه حصیرآباد اهواز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.  به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان،حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در ابتدای این کارگروه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری

هما خوزستان: نشست اجرای پروژه محله محور پیشگیری از خشونت در منطقه حصیرآباد اهواز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان،حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در ابتدای این کارگروه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم، گفت: ماهیت قیام امام حسین (ع)، اصلاح جامعه بود و به همین منظور مناسک حج را که از فرایض واجب دینی است، نیمه کاره رها کرد و به عراق رهسپار شد. 


وی ادامه داد: در طول تاریخ همواره افرادی بوده اند که با ابزار دین و در لباس دینداری، به مخالفت پنهانی با دین پرداخته اند و مرتکب جرائم مختلف شده اند. 


حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی افزود: اسلام با پیامبر اکرم (ص) ظهور کرد اما اگر امام حسین (ع) نبود، بقای اسلام از بین می رفت. 


وی اظهار کرد: کشتی امام حسین (ع)، کشتی نجات است و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون قیام حسینی (ع) است. 


حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی گفت: برای اجرای پروژه محله محور پیشگیری از خشونت در منطقه حصیر آباد اهواز، باید برنامه ای مشخص تدوین و تهیه شود و طبق آن با تشکیل ائتلاف محلی متشکل از ائمه جماعت، فرماندهان سپاه بسیج، رؤسای کلانتری ها، خانواده شهدا، مساجد و مدارس و اصناف این منطقه و تشکیل بانک اطلاعاتی از ساکنین، برنامه های آموزشی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای ارتقای زندگی مردم این منطقه به اجرا درآید. 


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان افزود: محله های آسیب پذیر این منطقه باید مشخص و طبق آسیب های اجتماعی و جرائمی که مبتلابه آن هاست، سطح بندی شوند تا برنامه ریزی بهتری برای این محله ها صورت گیرد. 


حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی اظهار داشت: این معاونت به همراه سایر مجموعه دادگستری استان، از همه ظرفیت های خود برای بهبود منطقه حصیرآباد و سایر مناطقه حاشیه نشین و بافت فرسوده استفاده می کند و انتظار داریم که سایر سازمان ها و نهادهای مسئول نیز در این راه ما را یاری کنند. 


در ادامه این جلسه، رئیس دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری استان، مسئول دفتر تسهیل گری منطقه حصیرآباد اهواز و سایر شرکت کنندگان به ارائه گزارش و پیشنهادات خود پرداختند.

دادگستری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.