تاریخ انتشار : شنبه 21 سپتامبر 2019 - 12:35

افزوده شدن «30 بوک» به کتابفروشی‌های اهواز

افزوده شدن «30 بوک» به کتابفروشی‌های اهواز

  کتابفروشی «30 بوک» با بیش از 5 هزار عنوان در منطقه کیانپارس اهواز، تا دو هفته آینده به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.  منصور مظفری، مدیر اجرایی و توسعه کتابفروشی «30 بوک» در این باره ، گفت: 30 بوک اولین فروشگاه فیزیکی خود را سال 93 به صورت آنلاین دایر کرد و سپس براساس نظرسنجی‌های انجام شده در طول

  کتابفروشی «30 بوک» با بیش از 5 هزار عنوان در منطقه کیانپارس اهواز، تا دو هفته آینده به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

افزوده شدن «30 بوک» به کتابفروشی‌های اهواز

 منصور مظفری، مدیر اجرایی و توسعه کتابفروشی «30 بوک» در این باره ، گفت: 30 بوک اولین فروشگاه فیزیکی خود را سال 93 به صورت آنلاین دایر کرد و سپس براساس نظرسنجی‌های انجام شده در طول این مدت و اولویت‌بندی نیازها، این مجموعه برای ارائه آثار مستقیم با مخاطبان تصمیم به راه‌اندازی اولین شعبه کتابفروشی در استان خوزستان و شهرستان اهواز کرد.

وی با بیان اینکه این کتابفروشی در مجموعه تجاری «رویال پارس» در کیانپارس اهواز و در طبقه همکف، مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذراند، افزود: این فروشگاه در مساحت 900 مترمربع و در دو طبقه راه‌اندازی شده و درصدد هستیم فازهای دوم و چهارم این کتابفروشی را که مختص محصولات فرهنگی است، تا چند ماه آینده تکمیل کنیم.

مظفری با اشاره به عناوین کتاب‌های موجود در کتابفروشی «30 بوک» بیان کرد: در این مجموعه بیش از 5 هزار عنوان کتاب در بخش‌های متنوع کودک، عمومی و کمک درسی برای دسترسی علاقه‌مندان موجود است و در بخش نوشت‌افزار 350 مترمربع فضا در طبقه دوم به بازی‌های فکری کودک و نوجوان و اسباب‌بازی اختصاص داده شده که پذیرای 200 کودک برای دوره‌های خلاقیت زیر نظر مربیان کارآزموده است.

وی به این سوال هم که با وجود تخفیف 10 تا 30 درصدی در سایت «30 بوک»، آیا این روند در کتابفروشی اجرا می‌شود و آیا این درصد تخفیف به کتابفروشی‌های این منطقه آسیب وارد نمی‌کند؟، اینگونه پاسخ داد: با توجه به اینکه انتشارات «صدای معاصر» و «30 بوک» پخش را برعهده دارد که بیش از 10 هزار عناوین کتاب‌های متنوع را دارا است، همین امر موجب شده است که این سایت بتواند با هماهنگی ناشران از 10 تا 30 درصد تخفیف را ارائه دهد.

به گفته مظفری، در این چرخه سفارشی با افتتاح کتابفروشی و توزیع آن در اهواز، اخذ هزینه پستی از خریدار حذف می‌شود و این موضوع می‌تواند جای تخفیف سایت را برای مخاطبان بگیرد و همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه پخش «30 بوک» درصدد است تا تمهیدات لازم برای همکاری با دیگر کتابفروشان این شهرستان را ایجاد کند؛ هرچند تعدادی از کتابفروشان اهوازی بخشی از کتاب‌های خود را از این مجموعه تامین می‌کنند.

مدیر اجرایی کتابفروشی «30 بوک» یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کتابفروشی را برگزاری نشست‌های اهل قلم عنوان کرد و گفت: با توجه به فضای کافی که در اختیار این کتابفروشی قرار دارد، به همه اهل قلم این نوید را می‌دهیم که برنامه‌های رونمایی از کتاب، نشست‌های ادبی و مطالعه آزاد خود را در این مکان برگزار کنند و با ارتباط خوبی که این مجموعه با موسسه خانه کتاب دارد، تلاش می‌کنیم تا از طریق خانه کتاب، با اهل قلم استان بیشتر آشنا شوند.  

وی همچنین قسمت کافی‌شاپ مجموعه تجاری پارس را هم یکی دیگر از امکان‌های موجود برای برگزاری چنین جلساتی در این کتابفروشی برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.