کد خبر : 7032
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 سپتامبر 2019 - 12:41

افتتاح نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در اهواز

افتتاح نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در اهواز

نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس (فروش پاییزه)به منظور رفاه حال خانواده ها برای تهیه نوشت افزار و لوازم مورد نیاز دانش آموزان آن ها در محل نمایشگاههای دائمی اهواز افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان : عبدالرحمان ناصریان معاونت امور اقتصادی و بازرگانی این سازمان با بیان این

 افتتاح نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در اهواز

نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس (فروش پاییزه)به منظور رفاه حال خانواده ها برای تهیه نوشت افزار و لوازم مورد نیاز دانش آموزان آن ها در محل نمایشگاههای دائمی اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان : عبدالرحمان ناصریان معاونت امور اقتصادی و بازرگانی این سازمان با بیان این مطلب گفت : این نمایشگاه از 25 شهریور ماه به مدت پنج روز تا ۲۹ شهریور ماه امسال در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر است و بازرسان سازمان صمت استان و بازرسان اصناف با حضور در محل نمایشگاه، بر کیفیت وقیمت کالاهای عرضه شده نظارت خواهند داشت.
ناصریان اظهار کرد : در این نمایشگاه از همه تولیدکنندگان صنعت پوشاک و کفش و کیف و لوازم التحریر مدارس جهت حضور و واگذاری غرفه دعوت به عمل آورده ایم تا با حضور در نمایشگاه و خرید و حمایت از تولید داخل به این بخش کمک شود.
گفتنی است : نمایشگاه در این مدت از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برای بازدید مردم دایر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.