تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 آگوست 2019 - 14:34

اتاق بازرگانی اهواز بهترین مکان برای شنیدن صدای فعالان اقتصادی

اتاق بازرگانی اهواز بهترین مکان برای شنیدن صدای فعالان اقتصادی

هما خوزستان: رئیس کمیسیون صنعت اتاق اهواز گفت: باید در این دوره که اتاق بازرگانی اهواز جایگاه خود را پیدا کرده است و صدای رسایی دارد، استفاده کرد و صدای خود را به دولت و مسئولان برسانیم. محمد جواد امانی در دومین جلسه کمیسیون صنعت این اتاق گفت: شرکتهای های قطعه ساز از سال 95

هما خوزستان: رئیس کمیسیون صنعت اتاق اهواز گفت: باید در این دوره که اتاق بازرگانی اهواز جایگاه خود را پیدا کرده است و صدای رسایی دارد، استفاده کرد و صدای خود را به دولت و مسئولان برسانیم.

محمد جواد امانی در دومین جلسه کمیسیون صنعت این اتاق گفت: شرکتهای های قطعه ساز از سال 95 مطالباتی از نفت و حفاری داشته اند که هنوز پرداخت نشده است و با این تورم هیچ تعدیلی نیز برای مطالبات آنها صورت نمی گیرد چرا که شرکتهای حفار نیز دلایل خود را دارند و اظهار می کنند که ما از کارفرما پول می گیریم و دولت یا بانک برای تعدیل پشتیبان ما نیست.

وی با بیان اینکه باید مسائل را کارشناسی تر پیگیری کنیم تا به همان نسبت به نتایج قابل قبول برسیم. در همین راستا کمیسیون هم می تواند خروجیهای مناسبی داشته باشد. امانی افزود: اتاق با امکانات و زیرساختها در کنار ما قرار دارد و صدای آن به همه جا می رسد پس باید از این فرصت استفاده کرد.

امانی ادامه داد: اتاق های خوزستان در کمیسیون های اتاق ایران بالاترین مقام ها را کسب کردند و اتاق اهواز در این دوره جایگاه خود را پیدا کرده و باید از این صدای رسا بیشتر استفاده کنیم.
همچنین در این نشست امیر زمانی زاده در خصوص برگزاری کمیسیون ها اظهار کرد: برای اینکه کمیسیون پربار شود باید افراد پای کار و اهل فکر و هدف در کمیسیونها حضور داشته باشند.

وی افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید تمام برنامه ها را مکتوب کنیم و پس از هدف گذاری، پیگیری نماییم.
زمانی زاده ادامه داد: برای کمیسیون صنعت باید یک مشاور کسب و کار راهبردی درنظر بگیریم و به سمت صادرات پیش برویم که امیدوارم این ایده مورد قبول واقع شود.

اتاق بازرگانی اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.