تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 سپتامبر 2019 - 13:58

آیین تجلیل از كارمندان نمونه شركت ملی حفاری ایران

آیین تجلیل از كارمندان نمونه شركت ملی حفاری ایران

هما خوزستان: شرکت ملی حفاری در این آیین که اعضای هیئت مدیره و شماری از مدیران  ارشد شرکت حضور داشتند از 170  نفر کارمندان بخش های عملیاتی، فنی، پشتیبانی و ستادی که بر اساس ارزشیابی و ضوابط مرتبط نمونه شناخته شدند، تقدیر به عمل آمد . مهندس سید عبداله موسوی در این آیین با تسلیت ایام

هما خوزستان: شرکت ملی حفاری در این آیین که اعضای هیئت مدیره و شماری از مدیران  ارشد شرکت حضور داشتند از 170  نفر کارمندان بخش های عملیاتی، فنی، پشتیبانی و ستادی که بر اساس ارزشیابی و ضوابط مرتبط نمونه شناخته شدند، تقدیر به عمل آمد .

مهندس سید عبداله موسوی در این آیین با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا حضرت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت در واقعه کربلا و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت .

 وی با اشاره به نقش کلیدی این شرکت به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در فرآیند تولید، گفت: همه کارکنان که در بخش های مختلف به کار اشتغال دارند نمونه و تلاش های آنان در پیشبرد و تحقق اهداف شرکت تاثیر گذار است .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های شرکت از نظر منابع انسانی مجرب و کارآمد و تجهیزات لازم در زمینه عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی، تخصصی و مهندسی، افزود: خدمات ملی حفاری در 39 سال گذشته بیانگر توان بالای پاسخگویی شرکت به نیازهای صنعت نفت کشور و محور بودن آن در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید می باشد .

 موسوی تصریح کرد: این شرکت سرمایه ملی است و حفظ و اقتدار آن تاثیر مستقیم در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت دارد و اهتمام ویژه به فرآیندها و انضباط در بخش های عملیاتی، اداری و مالی ، رشد و تعالی افزون تر سازمان را به همراه خواهد داشت .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تحقق اهداف شرکت در قالب بنگاه داری  اقتصادی می بایست ضمن حفظ داشته ها، اصلاح فرآیندها  و استفاده بهینه و 100 در صدی از ظرفیت های موجود، بحث درآمد زایی سازمان به جد مورد توجه قرار گیرد .

 وی در همین ارتباط توضیح داد: در عرصه توسعه فعالیت ها و مشارکت فزونتر در مناقصات و پروژه های میدان محور کارهای خوبی در این چند ماهه صورت پذیرفته که منجر به انعقاد قراردادهای متعدد در قالب تفاهمنامه، توافقنامه و مشارکت نامه با شرکت های داخلی که از ظرفیت های قابل توجه تخصصی و اجرایی در صنعت نفت دارند، گردیده است .

موسوی افزود: با اجرایی شدن این اسناد همکاری به طور یقین شاهد تحول چشمگیری در تسریع  برنامه های صنعت نفت خاصه در موضوع پروژه های میدان محور، توسعه میادین مشترک و جاری شدن قراردادهای E&P  ، IPC و EPD  خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از شمار قراردادهای همکاری و مشارکت امضاء شده با شرکت ها دولتی و بخش خصوصی در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و توان عملیاتی و اجرایی به انعقاد قرارداد توسعه همکاری ها با شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، فلات قاره،  توسعه پترو ایران، خدمات مهندسی پژواک انرژی و  مهندسی مشاور کرخه، دانا انرژی، توسعه صنایع نفت و انرژی، توسعه نفت و گاز پرشیا اشاره کرد . 

وی اظهار کرد: این در حالی است که با توجه به شرایط  اقلیمی اوایل امسال و تبعات ناشی از بارندگی ها سیل آسا این شرکت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی نیز در کنار سایر دستگاه های اجرایی در استان خوزستان توان خود را به کار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.