تاریخ انتشار : دوشنبه 29 جولای 2019 - 15:28

۵۱ دانش آموز خوزستان به مسابقات فرهنگی و هنری کشور راه یافت

۵۱ دانش آموز خوزستان به مسابقات فرهنگی و هنری کشور راه یافت

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۱ دانش آموز خوزستانی موفق به راه یابی به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور شدند. مهدی رفیعی بیان کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری امسال در سه سطح مدرسه ، شهرستان و استان برگزار شد و پس از داوری آثار در

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۱ دانش آموز خوزستانی موفق به راه یابی به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور شدند.

مهدی رفیعی بیان کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری امسال در سه سطح مدرسه ، شهرستان و استان برگزار شد و پس از داوری آثار در دبیرخانه های استانی سراسر کشور آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شد.

وی افزود: دانش آموزان سراسر کشور در پنج حوزه هنرهای آوایی ، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی و پژوهشی و بخش رسانه ها و فضای مجازی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رفیعی بیان کرد: ۲ هزار و پنج دانش‌آموز برگزیده از سراسر کشور به مرحله نهایی مسابقات فرهنگی هنری در اردوگاه شهید باهنر تهران دعوت شدند که از این تعداد ۵۱ دانش آموز خوزستانی هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: سه نفر از دانش آموزان برگزیده خوزستانی در رشته داستان نویسی، و هشت نفر در رشته رسانه و فضای مجازی حضور دارند.

وی ادامه داد: در هر کدام رشته های طراحی با مداد، قلم فلزی، تصویرسازی، طراحی پوستر، مقاله پژوهشی، تکنوازی سنتور، تار و کمانچه، مستند، پویانمایی و قالیبافی یک نماینده از خوزستان در مرحله کشوری حضور خواهد داشت و در رشته شعر خوزستان ۲ نفر شرکت می کنند.

رفیعی افزود: در رشته سرود تلفیقی نیز بالغ بر ۲۲ دانش آموز خوزستانی در مرحله کشوری با دانش آموزان سایر استان ها به رقابت می پردازند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: برگزیدگان سراسر کشور که به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند در بازه زمانی ۲۲ مرداد تا ۲۲ شهریور امسال در اردوگاه شهید باهنر در رشته های راه یافته شرکت خواهند کرد. در این مرحله ۹۸۹ دانش آموز پسر و یک هزار و ۱۶ دانش آموز دختر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: برگزاری این مسابقات در راستای اهداف  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حرکت به سمت تربیت زیباشناختی و هنری این سند بالادستی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.