تاریخ انتشار : جمعه 2 آگوست 2019 - 20:34

کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگیر مسجدسلیمان زده شد، ضرورت توجه مضاعف به مسجدسلیمان در تمامی زمینه‌ها

کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگیر مسجدسلیمان زده شد، ضرورت توجه مضاعف به مسجدسلیمان در تمامی زمینه‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگیر با اعتبار ۹ میلیارد و نهصد و ده میلیون ريال و زیربنای ۳۲۴ متر مربع کلنگ زنی و عمليات ساخت آن آغاز شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با گرامیداشت یاد و خاطره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگیر با اعتبار ۹ میلیارد و نهصد و ده میلیون ريال و زیربنای ۳۲۴ متر مربع کلنگ زنی و عمليات ساخت آن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دکتر علی خدادادی با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۷ شهید شهر گلگیر در آئين کلنگ زنى پایگاه امداد و نجات بین شهری گلگیر اظهار کرد: امیدواریم با تأسی از شهدای گرانقدر و با تلاش بی وقفه بتوانیم خدمتگذار مردم شهیدپرور این منطقه باشیم.

وی افزود: شهرستان مسجدسليمان مطالبات به زمین مانده زيادى دارد که به دلیل محروميت مفرطی که در این منطقه وجود دارد، ضرورت توجه مضاعف در همه زمینه ها احساس می شود.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به خدمات فرهنگی مسجدسلیمان در منطقه از دیرباز گفت: خدماتی که این شهرستان در سال های دفاع مقدس به کشور کرد، هیچگاه فراموش نشده و وظيفه همه مسئولان است که غبار محروميت را از این شهرستان شهیدپرور بزدایند.

خدادادی بیان کرد: شهرستان مسجدسليمان و به ويژه شهر گلگیر با پتانسیل ها و ظرفيت هایی که دارد، می تواند در زمینه های مختلف و به خصوص صنعت گردشگری توسعه پیدا کند.

وی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگیر با اعتبار ۹ میلیارد و نهصد و ده میلیون ريال و زیربنای ۳۲۴ متر مربع کلنگ زنی و عمليات ساخت آن آغاز شد.

با احداث این پايگاه علاوه بر خدمات امدادی، زمینه ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه در راستای توانمندسازی و رفع محروميت در منطقه فراهم می شود.

خدادادی تصریح کرد: این پایگاه هفتمین پایگاهی است که طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.