کد خبر : 5450
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 جولای 2019 - 19:28

پاسخگویی سرپرست آبفا روستایی خوزستان در سامانه ارتباط مردم و دولت

پاسخگویی سرپرست آبفا روستایی خوزستان در سامانه ارتباط مردم و دولت

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی با اشاره به حضور در سامانه سامد گفت: این نشست در راستای پاسخگویی به مسایل، مشکلات و درخواست های اهالی شریف روستایی تحت عنوان سامانه سامد برگزار شد. سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: فرسودگی تاسیسات آبرسانی، خطوط

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی با اشاره به حضور در سامانه سامد گفت: این نشست در راستای پاسخگویی به مسایل، مشکلات و درخواست های اهالی شریف روستایی تحت عنوان سامانه سامد برگزار شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ادامه داد: فرسودگی تاسیسات آبرسانی، خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب در برخی مناطق روستایی یکی از مشکلات مطرح شده بود که نیاز به اعتبار بالایی دارد تا نسبت به رفع و یا کاهش آن اقدام شود.

وی افزود: این موضوع در جلسات و بصورت مکرر با مسوولین کشوری در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان شده و امید است، در این زمینه مساعدت ویژه به استان خوزستان شود.

حرباوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر درخواست های مردمی گفت: پرداخت حقوق آبداران، خودروهای استیجاری، مطالبات پیمانکاران، پرداخت سنوات بازنشستگان و بروز کردن حقوق کارکنان شرکت از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی ادامه داد: اقدامات و برنامه ریزی های مطلوبی در این زمینه صورت گرفته که مهمترین آن افزایش درآمدهای شرکت ناشی از فروش آب تولیدی در سطح روستاهای تحت پوشش است، افزایش درآمدها قطعا می تواند در کاهش مشکلات مالی شرکت که سالهاست گریبانگیر مجموعه بوده موثر خواهد بود.

سرپرست آبفاروستایی خوزستان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به طرح موضوع درخواست استخدام در شرکت اظهار کرد: طبق مصوبه دولت استخدام در کلیه ادارات دولتی از طریق آزمون استخدامی انجام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه سایت وزارت نیرو از آن مطلع شوند و اقدام لازم را بعمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.