تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 13:52

همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت، گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است

همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت، گره گشای بسیاری از مشکلات کشور است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: همراهی و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت، گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است. به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان؛ حسين لامي‌زاده در جلسه شورا گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد با همفكري و همكاري با دولت، نقش واسطه‌ای را بين مردم و دستگاه‌هاي اجرايي

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: همراهی و همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد با دولت، گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است.


به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان؛ حسين لامي‌زاده در جلسه شورا گفت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد با همفكري و همكاري با دولت، نقش واسطه‌ای را بين مردم و دستگاه‌هاي اجرايي ايفا مي‌کنند و اين همراهي در برنامه‌ريزي و تصميم‌سازي و بهبود اقدامات و فعاليت‌هاي دولت تأثيرگذار بوده و مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات كشور باشد .


وی با اشاره به روز تشكل‌ها و مشاركت‌هاي اجتماعي افزود: ديدار 3000 تشكل مردم‌نهاد از سراسر كشور در 22 مرداد ماه سال 93 با رييس جمهور اسلامي ايران و نام‌گذاري اين روز به نام روز ملي تشكل‌ها، دليل اهميت و جايگاه ممتاز نهادهاي مدني و سازمان‌هاي مردم‌نهاد در جامعه و افزايش مشاركت‌هاي اجتماعي اقشار مختلف به‌عنوان يكي از اقدامات ارزنده دولت تدبير و اميد مي‌باشد.


دبیر شورا بیان داشت: سازمان‌هاي مردم‌نهاد با ايجاد همفكري و همكاري با دولت نقش حلقه واسطه بين مردم و دستگاه‌هاي اجرايي را ايفا مي‌کنند و اين همراهي در برنامه‌ريزي و تصميم‌سازي و بهبود اقدامات و فعاليت‌هاي دولت تأثيرگذار بوده و مي‌تواند گره‌گشاي بسياري از مشكلات كشور باشد.


لامی‌زاده با بيان اينكه توسعه‌يافتگي جامعه بدون حضور و همراهي سازمان‌هاي مردم‌نهاد ممكن نيست، گفت: در سال‌هاي اخير NGO ها با حضور گسترده در همه عرصه‌هاي جامعه و با عنايت به شرح وظايف خود توانسته‌اند در ايجاد توسعه پايدار كشور نقش بسزايي ايفا کرده و در حوزه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد اقدامات شاياني انجام دهند.


دبير شورا در خصوص برگزاري نشست صميمي با سمن‌هاي استان اظهار داشت: مقدمات اين كار در دست پيگيري است و ان شاء الله طي چند روز آينده همايشي با دعوت از سازمان‌هاي مردم نهاد برگزار و از سمن‌هاي فعال و نمونه استان تقدير خواهد شد .


استاندار خوزستان بر لزوم بسيج تمامي دستگاه‌ها جهت راه‌اندازي اردوگاه ترك اعتياد ماده 16 اهواز تا مرداد ماه تأكيد كرد .


گفتنی است، دكتر غلامرضا شريعتي در جلسه گذشته شورا با اشاره به مراحل ايجاد اردوگاه ترك اعتياد اهواز اظهار داشته است: اردوگاه در حال ساخت اهواز از اردوگاهي در تبريز الگوبرداري شده است كه با مشاركت سپاه پاسداران و دستگاه هاي مرتبط در دست احداث مي باشد .


وي افزوده است: بايد تمام دستگاه‌ها براي راه‌اندازي و تكميل اين اردوگاه بسيج شوند. همچنين تجهيز اردوگاه ترك اعتياد از محل اعتبارات استانداري و ساير منابع انجام مي‎شود .


استاندار خوزستان با اشاره به ابراز نگراني مردم از وضعيت معتادان متجاهر در سطح شهر گفته است که وجود معتادان در سطح شهر موجب آسيب‌پذيري جامعه از لحاظ اجتماعي مي‌شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.