کد خبر : 5448
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 جولای 2019 - 19:27

كشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق درماهشهر

كشف بیش از ۱۴ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق درماهشهر

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”حیدر عباس زاده” ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق را در

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”حیدر عباس زاده” ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هماهنگی قضائی در بازرسی به عمل آمده از انبار مذکور ۱۰۱ دستگاه کولر، لباسشویی و یخچال همگی خارجي فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار عباس زاده خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.