تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آگوست 2019 - 12:35

فضا سازی شهرداری اهواز به مناسبت عید غدیر خم

فضا سازی شهرداری اهواز به مناسبت عید غدیر خم

هما خوزستان: به مناسبت عید غدیرخم و گرامیداشت این واقعه ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز اقدام به فضا سازی مناسب در سطح شهر اهواز کرد.فرزین حاتمی کاکش با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت عید غدیر خم و ضرورت فضای سازی مناسب جهت گرامیداشت هرچه باشکوه تر این

هما خوزستان: به مناسبت عید غدیرخم و گرامیداشت این واقعه ، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز اقدام به فضا سازی مناسب در سطح شهر اهواز کرد.
فرزین حاتمی کاکش با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت عید غدیر خم و ضرورت فضای سازی مناسب جهت گرامیداشت هرچه باشکوه تر این واقعه مهم، اقدامات مختلفی را در سطح شهر و مناطق انجام دادیم.
وی واقعه غدیر را یکی از اعیاد مهم شیعیان عنوان و تصریح کرد: به همین مناسبت تعداد 10 بیلبورد در سطح شهر،23 عدد بنر بر روی پل های عابر پیاده، 880 اسپیس در سطح مناطق و بر روی پایه های برق و سایت اداری شهرداری نصب شد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: همچنین  نصب ریسه رنگی به طول 16000 شانزده هزار متر در سطح میادین، آیلند و بلوارهای مناطق شهر اهواز از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت عید غدیر خم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.