تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 13:36

عضویت دستگاه نظارتی در کمیته اشتغال ایثارگران برای تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی

عضویت دستگاه نظارتی در کمیته اشتغال ایثارگران برای تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در دستگاه های اجرایی

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان سرفراز به کشورمان نشست صمیمانه ای با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از آزادگان در محل استانداری برگزار شد. غلامرضا شریعتی در این نشست گفت: ایثارگران و آزادگانی که جان خود را در طبق اخلاص

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند آزادگان سرفراز به کشورمان نشست صمیمانه ای با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از آزادگان در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در این نشست گفت: ایثارگران و آزادگانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با جهاد در راه حق و تحمل رنج ها و سختی ها از کیان کشور دفاع کردند برای ما منشا الهام و سرمشق ایستادگی و استقامت هستند.

استاندار خوزستان افزود: سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور برای ما روز مبارکی ست و طلیعه ای بر ورود شما به میهن بود و امروز مایه خوشبختی ست که توفیق داشتم خدمت شما باشم.

شریعتی خاطر نشان کرد: شما دوره سخت و درخشانی گذراندید و سرافراز هم از این دوران بیرون آمدید؛ آزادگان همواره منشا خیر و برکات زیادی برای کشور بودند و در عین حال تعهدشان به کشور و نظام با وجود همه مشکلات برای ما مایه افتخار و سرافرازی ست.

استاندار خوزستان در مورد مشکلات مربوط به اشتغال ایثارگران گفت: کمیته اشتغال ایثارگران تشکیل شده و دستگاه نظارتی هم در این کمیته حضور دارد و این کمیته موظف به پیگیری تحقق سهمیه اشتغال ایثارگران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی ست.

شریعتی در مورد توقف خدمات بیمه دی به ایثارگران توضیح داد: این موضوع در هیات دولت طرح شده است و در دو سه هفته گذشته موضوعات مختلف در رابطه با بیمه دی از سوی دولت در حال بررسی است و کمیته ای نیز در این رابطه با مسوولیت معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده و امیدواریم مشکلات مربوط به بیمه دی در اسرع وقت حل و فصل شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: شورای مشورتی امور ایثارگران هم حتما سعی می کنیم در فاصله های زمانی هر چند ماه یک بار برگزار نماییم.

وی در پایان گفت: در خصوص اختصاص مکان برای موسسه امور آزادگان هم تلاش میکنیم در اسرع وقت محلی جهت پیگیری امور آزادگان عزیز در اختیار این موسسه قرار دهیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.