کد خبر : 5456
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 جولای 2019 - 19:31

صدور اولین قبض تولید برق خورشیدی بنام بانوی مددجوی خوزستانی

صدور اولین قبض تولید برق خورشیدی بنام بانوی مددجوی خوزستانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ناجی عبیاوی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: باهدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت، طرح تولید برق خورشیدی توسط مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح نصب پنل های خورشیدی بر پشت‌بام منازل مددجویان تحت حمایت جهت

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ناجی عبیاوی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: باهدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت، طرح تولید برق خورشیدی توسط مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.
وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح نصب پنل های خورشیدی بر پشت‌بام منازل مددجویان تحت حمایت جهت درآمدزایی، پایداری شبکه برق و تولید انرژی‌های پاک، اولین قبض تولید برق خورشیدی صادر و مبلغ آن به‌حساب بانوی مددجوی خرمشهری واریز شد.
عبیاوی خاطرنشان کرد: کنتور نصب‌شده برای این پنل خورشیدی از نوع قرائت از راه دور بوده و این قبض برای دوره یک‌ماهه به‌صورت آنلاین صادرشده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به تکلیفی که قانون بر عهده دستگاه‌های دولتی گذاشته، گفت: پیرو این قانون که هر نهاد و سازمانی باید ۲۰ درصد برق مصرفی‌شان را تولید و از انرژی‌های پایدار استفاده کنند؛ کمیته امداد تولید برق خورشیدی را از طریق اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت خود را در دستور کار قرار داده است.
عبیاوی افزود: با اجرای طرح پنل‌های خورشیدی هر خانوار ماهانه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان درآمدزایی دارد که بخشی از این درآمد بابت پرداخت اقساط تسهیلات اجرای طرح کسر و بقیه درآمد به‌حساب خانوار واریز می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ماه گذشته نیز برای رسیدن به توسعه پایدار در این زمینه و گسترش و فرهنگ‌سازی طرح مذکور و باهدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی، قرارداد تهیه و راه‌اندازی ۱۰۰ واحد نیروگاه کوچک‌مقیاس برق خورشیدی برای مدد جویان کم‌درآمد، میان سازمان منطقه آزاد اروند و کمیته امداد خرمشهر بسته‌شده.
ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.