تاریخ انتشار : شنبه 10 آگوست 2019 - 13:51

زلزله اخیر نتوانست مانع خدمت رسانی تأمین اجتماعی به مردم شود

زلزله اخیر نتوانست مانع خدمت رسانی تأمین اجتماعی به مردم شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تأمین اجتماعی شعبه مسجد سلیمان با تأکید براینکه علیرغم زلزله 5.7 ریشتری و خساراتی که به ساختمان شعبه تأمین اجتماعی مسجد سلیمان وارد شد اما این امر نتوانست مانع از خدمت

به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تأمین اجتماعی شعبه مسجد سلیمان با تأکید براینکه علیرغم زلزله 5.7 ریشتری و خساراتی که به ساختمان شعبه تأمین اجتماعی مسجد سلیمان وارد شد اما این امر نتوانست مانع از خدمت رسانی کارکنان پرتلاش این مجموعه به مردم گردد. ظاهری با اشاره باینکه جامعه شریف کارگران ، بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت سازمان تأمین اجتماعی هستند تصریح کرد : ضروری است تا نمایندگان آحاد مردم بویژه در مجلس شورای اسلامی حمایت و پشتیبانی موثری از طرح ها ، برنامه ها و اهداف متعالی سازمان تأمین اجتماعی معمول دارند. وی در بازدید از واحدهای اجرایی بخش های آسیب دیده از زلزله اخیر با تقدیر از اهتمام پرسنل تأمین اجتماعی افزود : رضایتمندی مردم و ارباب رجوع محصول تعهد و تلاش صادقانه ای است که در شرایط بحرانی شاهد آن بوده ایم.

در ادامه علیرضا فرجی رئیس تأمین اجتماعی شعبه مسجدسلیمان ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده گفت : برای کسب رضایتمندی بیشتر مخاطبان و ارباب رجوع تمهیداتی بعمل آمد تا تمامی واحدهایی که با مراجعات بیشتری روبرو هستند در طبقه همکف استقرار یابند. وی تصریح کرد : در حال حاضر بیش از 72 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی ، 8 هزار نفر مستمری بگیر و 2 هزار کارگاه فعال در این شهرستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.