تاریخ انتشار : جمعه 9 آگوست 2019 - 14:46

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز کسب دو رتبه برتر کنکور امسال توسط دانش‌آموزان خوزستانی را تبریک گفت

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز کسب دو رتبه برتر کنکور امسال توسط دانش‌آموزان خوزستانی را تبریک گفت

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی کسب رتبه یک کشوری گروه آزمایشی ریاضی و رتبه ۹ گروه آزمایشی تجربی کنکور سراسری امسال را به علیرضا سخایی راد و سیاووش کیان پور از دانش آموزان نخبه استان خوزستان تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی توفیق روزافزون در مدارج علمی کرد. در متن این پیام

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی کسب رتبه یک کشوری گروه آزمایشی ریاضی و رتبه ۹ گروه آزمایشی تجربی کنکور سراسری امسال را به علیرضا سخایی راد و سیاووش کیان پور از دانش آموزان نخبه استان خوزستان تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی توفیق روزافزون در مدارج علمی کرد.

در متن این پیام آمده است:

کسب رتبه نخست ریاضی و رتبه نهم رشته علوم تجربی از سوی دو تن از دانش آموزان برجسته‌ی خوزستانی در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موجب خرسندی و مباهات شد.

با شادباش صمیمانه به علیرضا سخایی راد( رتبه نخست رشته ریاضی) و سیاوش کیان پور(رتبه نهم علوم تجربی)، معلمان و خانواده های این دو دانش آموز نخبه و تلاش گر، از درگاه پروردگار مهربان، دست‌یابی به جایگاه‌های بلند علمی و پژوهشی و خدمت به پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان را برای آنان آرزو می‌کنیم.

گفتنی است صبح امروز نفرات برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد که در میان این نفرات برتر، دو دانش‌آموز خوزستانی رتبه اول و نهم کشوری در گروه‌های آزمایشی ریاضی و تجربی را کسب کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.