تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 آگوست 2019 - 14:58

رشد 20 درصدي شبكه گذاري در استان نسبت به سال گذشته

رشد 20 درصدي شبكه گذاري در استان نسبت به سال گذشته

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از رشد 20 درصدی شبکه گذاری در استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان گفت: در تیرماه امسال بیش از 254 کیلومتر شبکه گذاری در استان صورت گرفته است که این میزان

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از رشد 20 درصدی شبکه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان گفت: در تیرماه امسال بیش از 254 کیلومتر شبکه گذاری در استان صورت گرفته است که این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

ابول پور با اشاره به اینکه مجموع طول شبکه گاز در خوزستان از مرز 17 هزار کیلومتر عبور کرده است، افزود: با نصب 3550 عدد انشعاب در تیرماه امسال مقدار انشعابات از 648 هزار انشعاب فراتر رفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه تعداد خانوار تحت پوشش گاز طبیعی در تیرماه امسال 7950 خانوار شهری و روستایی می‌باشد، تصریح کرد: از مجموع 83 شهر استان تعداد 81 شهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و دو شهر باقیمانده آبژدان و قلعه خواجه نیز در حال شبکه گذاری است.

وی همچنین در خصوص گازرسانی به روستاها گفت: از مجموع کل روستاهای خوزستان 1813 روستا گازدار شده است و تعداد 232 روستا در حال گازرسانی می‌باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.