تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 13:30

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با استاندار خوزستان

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با استاندار خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه جمعی از معاونین اداره کل و مهندسین ناظر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار خوزستان در محل استانداری خوزستان دیدار کرد . به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه جمعی از معاونین اداره کل و مهندسین ناظر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار خوزستان در محل استانداری خوزستان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه جمعی از معاونین اداره کل و مهندسین ناظر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ٢٤ مرداد ماه با دکتر غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان در محل استانداری خوزستان دیدار کرد .

جوروند در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسن همکاری و مساعدت و همراهی های مستمر استاندار خوزستان و مجموعه استانداری خوزستان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح استان و همچنین با اشاره به طرح ها و پروژه های در حال احداث استان گفت : در صدد هستیم سه پروژه از پروژه های درحال ساخت این اداره کل را در هفته دولت به بهره برداری برسانیم .

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از نحوه ساخت و تجهیز و روند پیشرفت فیزیکی مجتمع های فرهنگی و هنری و فرهنگسرا ها و تالار های نمایش در استان و همچنین تفاهم نامه فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری خوزستان اظهار کرد : سه پروژه فرهنگسرای الهایی ، فرهنگسرای زویه اهواز ، فرهنگسرای ماهشهر از پروژه هایی هستند که در هفته دولت مورد بهره برداری خواهند رسید .

در ادامه دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و اقدامات و روند رو به رشد طرح های عمرانی و توسعه  فضاهای فرهنگی و هنری استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت : احداث و ساخت مجتمع های فرهنگی و هنری ، باعث توسعه و افزایش فضاهای فرهنگی و هنری در استان می شود .  

دکتر شریعتی در ادامه افزود : پروژه های خانه هنرمندان اهواز و همچنین تالارهای همایش و نمایش اهواز که در حال  ساخت هستند نیز با تخصیص اعتبار لازم باید به مرحله نهایی و بهره برداری برسند .

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر اجرایی نمودن تمام مفاد تفاهم نامه فی مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خوزستان و همچنین پیگیری پروژه های در حال ساخت در شهرستان ها از سوی فرمانداران و مسئولین محلی ابراز امیدواری کرد که در آینده طی بازدیدی از پروژه های در حال ساخت در اهواز و با اعتبار سنجی از سوی دفتر طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و تخصیص اعتبار های لازم ، شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتر این پروژه ها و افتتاح آنان باشیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.