تاریخ انتشار : جمعه 9 آگوست 2019 - 13:29

حضور شهرداری اهواز در نشست مدیران پدافندغیرعامل شهرداری های کشور

حضور شهرداری اهواز در نشست مدیران پدافندغیرعامل شهرداری های کشور

نشست مدیران پدافند غیرعامل شهرداری های کشور، با حضور نمایندگان شهرداری های سراسر کشور از جمله نماینده شهرداری اهواز، روز چهارشنبه در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش سایت شهرداری اهواز، این نشست با هدف هم افزایی و همفکری جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل در مدیریت شهری برگزار شد. در این نشست که با

نشست مدیران پدافند غیرعامل شهرداری های کشور، با حضور نمایندگان شهرداری های سراسر کشور از جمله نماینده شهرداری اهواز، روز چهارشنبه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، این نشست با هدف هم افزایی و همفکری جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل در مدیریت شهری برگزار شد.

در این نشست که با سخنرانی شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد آغاز شد، موضوعاتی همچون انعقاد قرارداد طرح جامع پدآفند غیر عامل کلانشهر های کشور،معرفی زیر ساخت های مهم و حساس ودسته بندی آنها،اعمال تست نفوذ و اخذ مجوز افتا برای سامانه های مجازی ، اجرای بوستان پدآفند غیر عامل و سایر موضوعات مهم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مصوبات جدیدی به تصویب رسید. از مهمترین بخش های این نشست مباحث مربوط به حملات سایبری و میزان اهمیت جنگ های سایبری که در همین خصوص آخرین تحقیقات روز دنیا در زمینه جنگ سایبری و دفاع با رویکرد مفاهیم پدآفند غیر عامل در قالب ۹ لوح فشرده به کلیه مدیران پدآفند غیر عامل تحویل داده شد.
همچنین مواردی همچون آموزش های مجازی مدیران شهری در زمینه پدآفند غیر عامل، مجهز کردن یک دستگاه خودروی اورژانس به خدمات CBRNدر هر کلانشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.