کد خبر : 5334
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 جولای 2019 - 17:26

توزیع بسته های اهدایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در بین سیل زدگان

توزیع بسته های اهدایی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در بین سیل زدگان

با حضور کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، اقلام بهداشتی در مناطق سیل زده الهایی، تپه های الله اکبر و خسرج و در بین سیل زدگان توزیع شد.در پی بروز سیل در استان خوزستان که منجر به مصدومیت و آوارگی شمار قابل توجهی از هم استانی منجر شد مدرسان، کارکنان و دانشجویان

با حضور کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، اقلام بهداشتی در مناطق سیل زده الهایی، تپه های الله اکبر و خسرج و در بین سیل زدگان توزیع شد.
در پی بروز سیل در استان خوزستان که منجر به مصدومیت و آوارگی شمار قابل توجهی از هم استانی منجر شد مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز با اهدای کمک های نقدی و ارسال محموله ای از ملزومات امدادی و کمک های غیرنقدی به یاری هموطنان خود شتافتند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، در پی سیل اخیر که موجی از همدلی و حمایتهای مردمی در سراسر کشور را در پی داشت؛ ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز در پیامی ضمن ابراز تاسف از این سانحه تاسف بار و همدردی با خانواده های مجروحان و آسیب دیدگان سیل در فراخوانی خواستار کمک به حادثه دیدگان شد.
در پی اعلام این فراخوان، مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این حادثه دلخراش، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کردند.
محموله کمک های غیرنقدی مدرسان، کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز به سیل زدگان شامل: اقلام بهداشتی و … توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی به مناطق آسیب دیده ارسال شد و توزیع گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.