تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 آگوست 2019 - 12:55

تقدیر مدیرعامل مارون از مدال آوران ورزشی این شركت

تقدیر مدیرعامل مارون از مدال آوران ورزشی این شركت

هما خوزستان: مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر حمایت و ارتقاء سطح ورزش در هر دو سطح کارکنان و خانواده ها گفت: باعث مباهات است که کارکنان شرکت و فرزندان آنها در عرصهورزش و در سطوح بالای استانی و ملی افتخار آفرینی می کنند. وی افزود: این مهم، مسئولیت سازمان را در راستای تسهیل روندها، فراهم آوری

هما خوزستان: مهندس حمید کاویان ضمن تاکید بر حمایت و ارتقاء سطح ورزش در هر دو سطح کارکنان و خانواده ها گفت: باعث مباهات است که کارکنان شرکت و فرزندان آنها در عرصهورزش و در سطوح بالای استانی و ملی افتخار آفرینی می کنند.

وی افزود: این مهم، مسئولیت سازمان را در راستای تسهیل روندها، فراهم آوری شرایط مناسب تمرین، ایجاد ساز و کار و ارائه آموزشهای حرفه ای دو چندان می کند چرا که ورزش یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی  است که  به تبع آن موجبات افزایش راندمان کار و تداوم فرایند تولید را فراهم می آورد.

گفتنی است در این نشست از رضا برات پوری، یکی از  کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، برای کسب قهرمانی مسابقات شنای دانشجویان کشور و از  اسطوره موسوی، یکتا لرکیان و تینا محمدپور از فرزندان کارکنان، که مقام اول تنیس روی میز قهرمانی استان را به ترتیب در رده های سنی 8، 10 و 11 سال کسب  کرده اند ، تقدیر شد.

نفت و گاز مارون

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.