کد خبر : 5556
تاریخ انتشار : شنبه 3 آگوست 2019 - 20:54

تعمیرات اساسی استخر دانشگاه شهید چمران اهواز پایان یافت

تعمیرات اساسی استخر دانشگاه شهید چمران اهواز پایان یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر حمیدرضا غفوری دراین‌باره بیان کرد: اوایل امسال و هم‌زمان با وقوع سیلاب در شهرهای مختلف استان که مشکلات جدی در سیستم فاضلاب شهر اهواز را در پی داشت، فعالیت استخر سرپوشیده دانشگاه نیز به دلیل دفع نشدن فاضلاب، به‌ناچار متوقف گردید. وی، ادامه داد: این مشکل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر حمیدرضا غفوری دراین‌باره بیان کرد: اوایل امسال و هم‌زمان با وقوع سیلاب در شهرهای مختلف استان که مشکلات جدی در سیستم فاضلاب شهر اهواز را در پی داشت، فعالیت استخر سرپوشیده دانشگاه نیز به دلیل دفع نشدن فاضلاب، به‌ناچار متوقف گردید.

وی، ادامه داد: این مشکل تا یک هفته پیش از آغاز ماه مبارک رمضان ادامه داشت و پس‌ازآن با فروکش کردن سطح آب در شبکه فاضلاب شهری، امکان بازگشایی مجدد استخر فراهم گردید، اما به دلیل توقف درازمدت آب استخر و پایین آمدن کیفیت آن مقرر شد با استفاده از فرصت ماه رمضان که مراجعات به استخر کاهش می‌یابد، تعویض آب استخر و برخی تعمیرات نسبتاً جزئی صورت گیرد که این کار با موفقیت برنامه‌ریزی و انجام شد.

وی، افزود: در روزهای پایانی ماه رمضان که آبگیری مجدد استخر در مراحل نهایی بود، شواهدی مبنی بر بروز اشکال در سیستم آب‌رسانی استخر مشاهده شد، ولی اصرار مراجعین برای بازگشایی هر چه سریع‌تر  استخر، مدیریت آن مجموعه را بر آن داشت که نسبت به بازگشایی آن در اوایل تیرماه امسال اقدام نمایند. متأسفانه به فاصله کوتاهی از بازگشایی استخر، مشکل تأسیسات آب‌رسانی استخر به‌دلیل قدمت و فرسودگی آن تشدید شد و باعث نشت شدید آب از سیستم و ایجاد اختلال جدی در بهداشت آب گردید.

معاون طرح و توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: بنابراین مدیریت استخر ناچار شد که برای حفظ سلامت مراجعین، بار دیگر بهره‌برداری از این مجموعه را تا زمان رفع مشکل به حالت تعلیق درآورد که با همکاری اداره تأسیسات در دفتر فنی، کار عیب‌یابی و چاره‌اندیشی  آغاز شد.

غفوری، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که بخش اعظم لوله‌کشی سیستم آب‌رسانی استخر دچار خوردگی شدید است و باید تعویض شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.