کد خبر : 5329
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 جولای 2019 - 17:23

تا پايان سال جاري ۵۵۰ خانوار شوش از گاز طبيعي برخوردار مي‌شوند

تا پايان سال جاري ۵۵۰ خانوار شوش از گاز طبيعي برخوردار مي‌شوند

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خوزستان در بازدید از ۱۴ کیلومتر توسعه نقاط پراکنده شهرستان شوش از گازرسانی به ۵۵۰ خانوار تا پایان سال ۹۸ خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان کریم خسافی مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خوزستان گفت: در بازدید امروز از پروژه ۱۴

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان خوزستان در بازدید از ۱۴ کیلومتر توسعه نقاط پراکنده شهرستان شوش از گازرسانی به ۵۵۰ خانوار تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان کریم خسافی مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خوزستان گفت: در بازدید امروز از پروژه ۱۴ کیلومتر توسعه نقاط پراکنده شهرستان شوش بازدید و بر تسریع در خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان شوش تاکید شد.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خوزستان افزود: این پروژه دارای ظرفیت ۴۰۰ انشعاب و ۵۵۰ خانوار را تا پایان سال جاری گازدار خواهد کرد.

کریم خسافی با بیان اینکه برای این پروژه ۳۷میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوش به ویژه شهرداری و میراث فرهنگی در خصوص صدور مجوز جهت حفاری و سایر اقدامات فنی با پیمانکار پروژه همکاری نمایند تا شاهد تسریع در گازرسانی به مردم این شهرستان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.