تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آگوست 2019 - 17:32

بهره مندي 7060 خانوار خوزستاني از نعمت گاز طبيعي در هفته دولت

بهره مندي 7060 خانوار خوزستاني از نعمت گاز طبيعي در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از گازرسانی به 7060 خانوار شهری و رستایی در هفته دولت خبر داد. هما خوزستان: عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت در استان خوزستان 7060

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی این شرکت از گازرسانی به 7060 خانوار شهری و رستایی در هفته دولت خبر داد.

هما خوزستان: عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت در استان خوزستان 7060 خانوار شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

ابول پور با اشاره به تعداد خانوارهای شهری و روستایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری 6460 خانوار روستایی و 600 خانوار شهری که در مجموع 7060 خانوار خوزستانی به تعداد خانوارهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان ملحق خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان افزود: تعداد انشعابات انجام شده بیش از 7000 انشعاب است و مبلغ کل پروژه‌های انجام شده بالغ بر 497میلیارد ریال می‌باشد.

شرکت گاز خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.