تاریخ انتشار : شنبه 3 آگوست 2019 - 20:57

برگزاری جلسه آمادگی اعتبار بخشی در بیمارستان طالقانی اهواز

برگزاری جلسه آمادگی اعتبار بخشی در بیمارستان طالقانی اهواز

به گزارش روابط عمومی بیمارستان طالقانی اهواز، در این جلسه دکتر پیمان نجاتی رئیس بیمارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار بخشی بیمارستان ها بصورت مدون مورد ارزیابی و امتیاز دهی است، لذا همکاری تنگاتنگ مسئولین و کارکنان را در انجام و اجرای سنجه های اعتبار بخشی مهم دانست. وی ادامه داد: اعتبار بخشی بعنوان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان طالقانی اهواز، در این جلسه دکتر پیمان نجاتی رئیس بیمارستان اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار بخشی بیمارستان ها بصورت مدون مورد ارزیابی و امتیاز دهی است، لذا همکاری تنگاتنگ مسئولین و کارکنان را در انجام و اجرای سنجه های اعتبار بخشی مهم دانست.

وی ادامه داد: اعتبار بخشی بعنوان ارزیابی بسیتمیک مراکز ارائه خدمات سلامت با استانداردهایی مشخص است، استانداردهایی که در بهبود مداوم کیفیت محور بودن بیمار و بهبود امنیت بیمار و کارکنان تاکید دارد.

نجاتی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی سنجه ها و استاندارد های اعتبار بخشی و هم اندیشی در راستای رفع نواقص و آمادگی برای حضور ارزیابان بیرونی دانست.

در این جلسه نور بخش مسئول بهبود کیفیت بر اهمیت استانداردهایی که مستقیما با ایمنی بیمار ارتباط دارد تاکید کرد و در پایان این جلسه ویرایش چهارم استانداردهای اعتبار بخشی در بین مسئولین واحدها توزیع شده و مقرر شد ضمن بررسی دقیق آنها را عملیاتی کنند.

در این جلسه نور بخش، مسئول بهبود کیفیت، بر اهمیت استانداردهایی که مستقیما با ایمنی بیمار ارتباط دارد تاکید کرد و در پایان این جلسه  ویرایش چهارم استانداردهای اعتبار بخشی در بین مسئولین واحد ها توزیع شده و مقرر شد ضمن بررسی دقیق، آنها را عملیاتی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.