کد خبر : 5551
تاریخ انتشار : شنبه 3 آگوست 2019 - 20:52

برپايي نمايشگاه رايگان كتاب در شركت گاز استان

برپايي نمايشگاه رايگان كتاب در شركت گاز استان

محمد علی صمصامی رئیس اداره آموزش شرکت گاز استان خوزستان از برپایی نمایشگاه رایگان کتاب ویژه پرسنل و ذینفعان این شرکت خبرداد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، محمدعلی صمصامی رئیس اداره آموزش گاز خوزستان گفت: این اداره با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان نسبت به برپایی نمایشگاه کتب

محمد علی صمصامی رئیس اداره آموزش شرکت گاز استان خوزستان از برپایی نمایشگاه رایگان کتاب ویژه پرسنل و ذینفعان این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، محمدعلی صمصامی رئیس اداره آموزش گاز خوزستان گفت: این اداره با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در بین کارکنان نسبت به برپایی نمایشگاه کتب و جزوات آموزشی اقدام نموده است و در این راستا از عموم ذینفعان شرکت گاز خوزستان جهت بازدید از این نمایشگاه گردید.

صمصامی در خصوص موضوعات کتب عرضه شده افزود: این کتب در حوزه‌های کامپیوتر، اینترنت، آشنایی با سامانه‌های نرم افزار و سخت افزار و همچنین کتب‌ها و مباحث تخصصی در حوزه گازرسانی از جمله: خط لوله و استانداردهای اجرایی، در محل اداره آموزش ستاد شرکت گاز خوزستان جهت بازدید علاقمندان قرارگرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.