تاریخ انتشار : جمعه 26 جولای 2019 - 15:34

برای کمک هزینه درمانی بهروز صالحی پیشکسوت روزنامه نگاری خوزستان باید وزارت ارشاد باوزارت بهداشت مکاتبه کند

برای کمک هزینه درمانی بهروز صالحی پیشکسوت روزنامه نگاری خوزستان باید وزارت ارشاد باوزارت بهداشت مکاتبه کند

بهروز صالحی روزنامه نگار پیشکسوت مسجدسلیمانی،بیش از دوسال است که دچار بیماری حاد شده،و چند ماهی است که در بیمارستان آریا اهواز بستری و تحت درمان است. مسیرمردم : دکترمحمدجوروند،به دیدار بهروزصالحی،روزنامه نگار خوزستانی در بیمارستان آریا رفت و در جریان درمان وی قرار گرفت.جوروند در این ملاقات که در عصرگاه دوم مرداد،بر بالین این

بهروز صالحی روزنامه نگار پیشکسوت مسجدسلیمانی،بیش از دوسال است که دچار بیماری حاد شده،و چند ماهی است که در بیمارستان آریا اهواز بستری و تحت درمان است.

مسیرمردم : دکترمحمدجوروند،به دیدار بهروزصالحی،روزنامه نگار خوزستانی در بیمارستان آریا رفت و در جریان درمان وی قرار گرفت.
جوروند در این ملاقات که در عصرگاه دوم مرداد،بر بالین این روزنامه نگار رفته بود،گفت:با نماینده ی حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبه می کنیم که با وزارت بهداشت و درمان گفت و گو کنند تا،هزینه های سنگین بیمارستانی بیمار را بخشوده و یا بسیار کم کنند‌.

وی افزود:امید داریم که صالحی به سلامت و بهبودی اول خود برگردد.اما هزینه های این دوسال بیماری وی سنگین و ناراحت کننده است. و داروهای و آمپول های مصرفی،گران،آزاد و کمیاب است.بنا داریم که با توجه به توان مالی اداره کل،کمک های نقدی به بیمار داده شود.
جوروند ادامه داد:در ۱۷مرداد،روز خبرنگار نیز،با همکاری خانه مطبوعات،از صالحی تقدیر و تجلیل می شود.

بهروزصالحی روزنامه نگار بستری،با سپاس از دیدار دکترجوروند و همراهان خود از وی،گفت:آنچه که امروز بر من گذشت،شاید از یک زاویه آن را تقدیر بدانم،اما امید به آن دارم که دوستان سخت کوش و خدمت گذار بی ادعا،همیشه از گزند ناخوشی های روزگار در امان باشند.و آنچه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان و دوستان روزنامه نگار و همراه،بر من گشت،اگر از همان آغاز بیماری انجام می شد،برای درمان من،حاصل بهتر و بهبودی بیش تری داشت‌.
این روزنامه نگار بیمار با گلایه از بی توجهی دولتی ها،افزود:از روز و دوره ی آغاز بیماری ام،برای درمان ناچار شدم که خانه ی ویلایی خود را در مسجدسلیمان بفروشم.و با این که زیر پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ می باشم،اما هزینه دارو و درمان را نمی دهند و می گویند،به دلیل پرشدن سقف استفاده از آذرماه ۹۷تاآذرماه ۹۸،حق امتیاز از مزایای بیمه را نداشته،و هزینه تمام مراحل از دارو،عکس،سی تی اسکن،ام ار آی،پت اسکن،قرص،آمپول،و هزینه سنگین بستری در بیمارستان ها،به عهده ی بیمار بوده،که همین هزینه ها بیش تر،بیمار را بیمارتر و ناتوان تر می کند.
جمشیدی،معاونت مطبوعاتی اداره کل و سالمی مشاور و مسوول دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،دکتر جوروند را در ملاقات با بهروز صالحی،همراهی کردند. /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.