تاریخ انتشار : دوشنبه 29 جولای 2019 - 15:26

آيين تكريم و معارفه رئيس مجتمع آموزش فنون مناطق نفتخيز جنوب برگزار شد

آيين تكريم و معارفه رئيس مجتمع آموزش فنون مناطق نفتخيز جنوب برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب در اين آيين بيان كرد: يكي از مهمترين پارامترهاي توانمندسازي نيروي انساني توجه به آموزش، داشتن برنامه منسجم و قابل اندازه گيري و ارزيابي و پايش مستمر آنهاست . مهندس احمد محمدي افزود: نيروي انساني سازمان همواره بايد احساس نشاط و سرزندگي كند تا بتواند بهره‌وري و نقش

به گزارش روابط عمومي، مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب در اين آيين بيان كرد: يكي از مهمترين پارامترهاي توانمندسازي نيروي انساني توجه به آموزش، داشتن برنامه منسجم و قابل اندازه گيري و ارزيابي و پايش مستمر آنهاست .

مهندس احمد محمدي افزود: نيروي انساني سازمان همواره بايد احساس نشاط و سرزندگي كند تا بتواند بهرهوري و نقش آفريني داشته و درنهايت به سمت خلق تكنولوژي و ايجاد ارزش افزوده براي سازمان حركت كند در غير اين‌صورت دچار روزمرگي شده و انگيزه اي براي ادامه مسير نخواهد داشت .

وي به خدمات ارزنده مجتمع آموزش فنون اهواز اشاره كرد و گفت: اين مجتمع جزو مراكز مهم و استراتژيك سازمان است كه هم در داخل سازمان و هم خارج از آن به‌طور جدي اثربخش بوده اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد .

مهندس محمدي مهارت و دانش اساتيد و افراد باتجربه اين مجتمع را منحصر به فرد دانست و تاكيد كرد: وجود چنين نخبگاني در صنعت نفت يك سرمايه ارزشمند محسوب مي شوند و مي توان با كمك اين سرمايه تحولي در ارتقاي دانش كاركنان بويژه نسل جوان ايجاد كرد.

مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب به انتصابات در سازمان اشاره كرد و گفت: تغيير و جابه جايي افراد نيز براي ايجاد تحرك و پويايي، تحول و تغيير و خلق نگرش هاي نوين در سازمان ضروري است .

در ادامه اين نشست، رئيس پيشين مجتمع آموزش فنون اهواز گفت: در ابتداي ورودم به اين مجتمع يكي از مهمترين اقداماتي كه انجام دادم استعداديابي و شناسايي افراد متخصص و به كارگيري نيروهاي مجرب و مستعد براي تحول در امور آموزشي بود .

سعيد غلامي با تشكر از مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب و آرزوي موفقيت براي آقاي صفي خاني گفت: از همكاري و زحمات كليه كاركنان مجتمع آموزش فنون اهواز تشكر و قدرداني مي كنم و اميدوارم با شناخت بهتر فرصت هاي موجود در اين مجتمع و اتكاي به برنامه و طرح عملياتي پيشرفت اين سازمان تداوم پيدا كند.

در اين نشست مهندس علي صفي خاني سرپرست مجتمع آموزش فنون اهواز نيز با تشكر از زحمات آقاي غلامي اظهاركرد: مناطق نفتخيز جنوب به مانند يك كشتي است و دستورات كاپيتان اين كشتي از صدر تا ذيل سازمان لازم الاجراست .

وي با اشاره به سوابق خدمت در بخش آموزش ايمني گفت: با آموزش و مسائل و مشكلات آن كاملا آشنا هستم و همواره خود را نيازمند آموزش مي دانم .

علي صفي خاني ادامه داد: مجتمع آموزش فنون يك مركز مقدس و محل تجمع نخبگان و فرهيختگان صنعت است بنابراين انتظار دارم با تشريك مساعي و خرد جمعي به پيشرفت امور اين مجتمع و سرآمدي آن كمك كنيم و به اين فكر كنيم كه به ديگران نور ببخشيم تا احترام و عزت و سربلندي سازمان و نيروها حفظ شود. .

وي در پايان گفت: مناطق نفتخيزجنوب همواره براي من يك دانشگاه بزرگ بوده است و از اين حيث خود را متعلق و مديون اين مجموعه مي دانم و حاضرم براي صيانت از ارزش هاي والاي اين سازمان و تعالي آن جانفشاني نمايم.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان سخنران پاياني اين مراسم بود و گفت: از زحمات آقاي غلامي و مجموعه ايشان در همكاري صميمانه با بسيج در برگزاري دوره هاي آموزشي و اسكان كاروان راهيان نور قدرداني مي كنم .

وي با اشاره به تلاش‌هاي آقاي صفي خاني در حوادث مختلف از جمله حادثه چاه رگ سفيد، پتروشيمي بوعلي، حوادث خطوط لوله وبحران سيل براي ايشان آرزوي توفيق و سربلندي كرد .

سرهنگ ممبيني با بيان روايتي از پيامبر اكرم (ص) بر اهميت مقوله آموزش تاكيد كرد و با گراميداشت ياد و خاطر شهيدان علي جمال پور قشقايي و سيد مهرداد مجدزاده كه از اساتيد اين مركز بودند از آمادگي حوزه مقاومت بسيج شهيدتندگويان براي هرگونه همكاري با مجتمع آموزش فنون اهواز خبر داد .

در خاتمه اين مراسم مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اهدا لوح از زحمات سعيد غلامي قدرداني و تشكر كرد، و حكم سرپرستي مجتمع آموزش فنون اهواز را به آقاي علي صفي خاني تسليم كرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.