تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آگوست 2019 - 11:27

آغاز نصب المان های میدان نخل اهواز

آغاز نصب المان های میدان نخل اهواز

 شهردار اهواز از آغاز عملیات نصب المانهای میدان نخل خبر داد. به گزارش سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اعلام این خبر گفت: از عصر روز گذشته، به همت همکارانم در سازمان زیباسازی و آتش نشانی عملیات نصب نخل های فلزی جدید، آغاز شد که ارتفاع نخل بزرگ و اصلی ۲۵ متر و سایر نخل

 شهردار اهواز از آغاز عملیات نصب المانهای میدان نخل خبر داد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری با اعلام این خبر گفت: از عصر روز گذشته، به همت همکارانم در سازمان زیباسازی و آتش نشانی عملیات نصب نخل های فلزی جدید، آغاز شد که ارتفاع نخل بزرگ و اصلی ۲۵ متر و سایر نخل ها ۱۵ متر است. ضمن اینکه نکات ایمنی که یکی از دغدغه های ما بود در کلیه مراحل این پروژه رعایت شده است.

وی ادامه داد: عملیات نصب نخل ها (که از همان جنس و رنگ و اندازه المان های قبلی هستند)  تا چند روز آینده به پایان می رسد و سپس نورپردازی المان به شکل جذاب و متفاوتی انجام می شود.

شهردار اهواز با بیان این نکته که هویت میدان نخل حفظ شده است، ادامه داد: پس از نورپردازی، کفپوش گذاری و فضای سبز جهت زیباتر شدن میدان نخل انجام می شود.

شاعری با اشاره به دلایل انجام پروژه بهسازی میدان نخل بیان کرد: با توجه به گذشت سالها از ساخت المانهای میدان نخل و نیز فرسوده بودن خطر سقوط و بروز حادثه که این میدان را تهدید می کرد، لازم بود بهسازی مناسبی با رویکرد ایمنی و نیز زیبایی بیشتر این میدان انجام شود و همانطوری که قبلا به شهروندان عزیز قول دادیم، در مدت یک ماه این پروژه در حال انجام است.

شاعری در پایان وعده داد: بهسازی و زیبا سازی میادین و آبنماهای شهر یکی از برنامه های اصلی این دوره مدیریت شهری است که به تدریج در مناطق مختلف اهواز انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.