تاریخ انتشار : شنبه 6 جولای 2019 - 11:17

آتش کوه سیاه باغملک مهار شد

آتش کوه سیاه باغملک مهار شد

آتش سوزی کوه سیاه منطقه سولک ارتفاعات روستای دره بنیاب بخش صیدون از ساعت ۱۵ روز جمعه به ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک گزارش شد که با توجه به سختی راه دسترسی، نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیز داری باغملک پس از یک ساعت کوه پیمایی در محل حاضر شدند. وی با تقدیر از حضور

آتش سوزی کوه سیاه منطقه سولک ارتفاعات روستای دره بنیاب بخش صیدون از ساعت ۱۵ روز جمعه به ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک گزارش شد که با توجه به سختی راه دسترسی، نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیز داری باغملک پس از یک ساعت کوه پیمایی در محل حاضر شدند.
وی با تقدیر از حضور مردم بومی در کنار نیروهای منابع طبیعی در کمک به مهار آتش افزود: همکاری و تلاش نیروهای مردمی و منابع طبیعی موجب شد تا این آتش سوزی در ساعت ۲۳ مهار شود.
رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان باغملک در ادامه به آتش سوزی منطقه دیگر بخش صیدون اشاره کرد و گفت: امروز در منطقه امام زاده عبدا… صیدون هم شاهد آتش سوزی دیگری بودیم که پس از ساعت ها تلاش مردم و تقسیم کار در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان باغملک در ساعت ۱۹ این آتش سوزی به طور کامل خاموش شد.
نجاتی پور خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از روشن شدن مجدد آتش در کوه سولک تیم های عملیاتی جمعه شب در این منطقه به صورت نوبت کاری حضور خواهند داشت.
کوه سیاه در منطقه سولک (ساولک) در مجاورت روستای دره بنیاب از توابع باغملک و از سرحدات مناطق بهمئی و در نقطه مرزی شهرستان باغملک و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد .

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.