کد خبر : 4560
تاریخ انتشار : شنبه 6 جولای 2019 - 0:03

گازرساني به 62 روستاي ايذه و باغملك تا پايان سال جاري

گازرساني به 62 روستاي ايذه و باغملك تا پايان سال جاري

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان: گازرسانی به 62 روستای ایذه و باغملک تا پایان سال جاری در جلسه‌ای با حضور خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، فرمانداران شهرهای ایذه و اندیکا و جمعی از مسئولین محلی، وضعیت پروژه‌های

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان:

گازرسانی به 62 روستای ایذه و باغملک تا پایان سال جاری

در جلسه‌ای با حضور خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی، ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، فرمانداران شهرهای ایذه و اندیکا و جمعی از مسئولین محلی، وضعیت پروژه‌های گازرسانی مناطق روستایی شهرهای ایذه و اندیکا بررسی و بر گازرسانی به 62 روستای این شهرها تاکید شد.

عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های گازرسانی به شهرهای ایذه و اندیکا گفت: دو پروژه مهم گازرسانی به روستاهای شمال ایذه و شهر اندیکا تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

ابول پور در خصوص اعتبار این پروژه‌ها افزود: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با همکاری دستگاههای اجرایی بتوانیم تا پایان شهریور امسال خط اصلی گازرسانی به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه پروژه گازرسانی به بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه به طول ۸۰ کیلومتر تعریف شده است، تصریح کرد: پیمانکار این پروژه نیز در مرحله‌ی انتخاب است و مصمم هستیم پس از تجهیز کارگاه، حداکثر ظرف مدت ۶ ماه این پروژه انجام شود.

ابول پور با اشاره به گازرسانی به 62 روستا در حوزه ایذه و باغملک اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای دنباله رود دهدز در حاشیه سد کارون سه نیز در دستور کار است و به محض آنکه مسیر دسترسی آماده شود، عملیات گازرسانی را آغاز می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در خصوص توسعه گازرسانی به روستاهای شهرهای ایذه و اندیکا گفت: با اجرای خط گازرسانی به شمال ایذه و اندیکا، کار گازرسانی به ۱۱ روستای این منطقه انجام خواهد شد و بر اساس تفاهم‌نامه فی ما بین استان خوزستان و چهارمحال بختیاری، گاز ۲۳ روستای این استان نیز در همین پروژه دیده شده است.

سمالی فرماندار شهرستان ایذه در حاشیه جلسه هماهنگی گازرسانی به روستاهای ایذه و شهر اندیکا گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است و امیدواریم به زودی شاهد روشن شدن مشعل گاز طبیعی در روستاهای شمال شهرستان ایذه و شهر اندیکا باشیم.

فرماندار ایذه افزود: از مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهایی که در مسیر این خط لوله گاز قرار دارند درخواست می‌کنیم که نهایت همکاری را با شرکت گاز خوزستان داشته باشند تا روند کار تسریع پیدا کرده و هرچه زودتر این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

شرکت گاز استان خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.