تاریخ انتشار : یکشنبه 7 جولای 2019 - 22:32

کشف کالای قاچاق در هندیجان

کشف کالای قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف سه محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال طی روز گذشته در شهرستان هندیجان خبر داد. سردار “حیدر عباس زاده” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف سه محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال طی روز گذشته در شهرستان هندیجان خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با همکاری مأموران انتظامی این ایستگاه، در حین ایست و بازرسی در روز گذشته، به ۳ خودرو از قبیل یک دستگاه وانت تندر، یک وانت پراید و یک خودروی سواری پژو که با یکدیگر در حال حرکت بودند، مشکوک که پس از رعايت حقوق شهروندي و استفاده از علائم هشدار دهنده و در نهایت با شلیک چند گلوله هوایی، خودروهاي موصوف را که قصد فرار داشتند، جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از بار خودروهای توقیفی، پنج دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار مارک زانتی، تعداد ۲۵ ثوب پوشاک، یک دستگاه لیز مو به همراه ۳۰۹ عدد لوازم جانبی و اتصالات دستگاه مذکور کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در همین راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، همچنین برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر ۴ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.