تاریخ انتشار : دوشنبه 15 جولای 2019 - 9:47

همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود

همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود

«حجت الاسلام مرتضی همت پور»، در دیدار با شهردار دزفول، از حمایت ها و تعاملات معاونت فرهنگی شهرداری این شهرستان با کانون های مساجد تقدیر کرد و گفت: همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود. مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به اینکه در شهرستان دزفول قریب به 130 کانون


«حجت الاسلام مرتضی همت پور»، در دیدار با شهردار دزفول، از حمایت ها و تعاملات معاونت فرهنگی شهرداری این شهرستان با کانون های مساجد تقدیر کرد و گفت: همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به اینکه در شهرستان دزفول قریب به 130 کانون مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی میان شهرداری و مساجد دزفول وجود دارد.

وی از فعالیت های فرهنگی شهرداری دزفول در برپایی جشن های دهه کرامت در مساجد، بوستان ها و محلات تقدیر کرد و ادامه داد: دهه کرامت شادی همراه با معنویت را در کالبد جامعه جاری می کند.

در ادامه محمدعلی دوایی فر، شهردار دزفول، به بیان برخی فعالیت های دهه کرامت پرداخت و اذعان داشت: برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در حسینیه ثارالله و کانون بسیج جوانان، ورود نمادین کاروان امام رضا (ع) در دزفول، مشارکت و پشتیبانی از میزبانی خادمان امام رضا (ع) در دزفول، مشارکت در برگزاری جشن های های محله ای و مساجد و … از جمله این برنامه هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.