کد خبر : 4915
تاریخ انتشار : شنبه 13 جولای 2019 - 18:33

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان اعلام کرد: فراهم شدن ۵۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان خوزستانی / اجرای طرح پنل های خورشیدی نویدی برای اشتغالزایی

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان اعلام کرد: فراهم شدن ۵۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان خوزستانی / اجرای طرح پنل های خورشیدی نویدی برای اشتغالزایی

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان، در جلسه انعقاد تفاهمنامه با مدیران منطقه آزاد اروند اظهار کرد: توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت مهمترین راهبردکمیته امداد است که بر اساس رهنمودها و خواسته‌های مقام معظم رهبری، دولت و کمیته امداد با همکاری هم در پی تحقق کامل آن است.وی یکی از محورهای راهبردی کمیته امداد را

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان، در جلسه انعقاد تفاهمنامه با مدیران منطقه آزاد اروند اظهار کرد: توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت مهمترین راهبردکمیته امداد است که بر اساس رهنمودها و خواسته‌های مقام معظم رهبری، دولت و کمیته امداد با همکاری هم در پی تحقق کامل آن است.
وی یکی از محورهای راهبردی کمیته امداد را توسعه کسب و کار عنوان کرد و گفت: توسعه مشاغل خرد و کوچک و مشاغل با ظرفیت ایجاد ارزش افزوده از محورهای راهبردی کمیته امداد در توسعه کسب و کار مددجویان است.
موصلی خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی رغم مشکلات و موانع اقتصادی با جذب ۱۰۰ درصدی منابع تسهیلات قرض الحسنه بانکی در سطح شهرستانهای آبادان و خرمشهر ۵۲۰ فرصت شغلی با بهره گیری از تسهیلات و ۱۲۰ فرصت شغلی دیگر در بخش کاریابی ایجاد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان خاطر نشان کرد: پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در قالب ۴۴۰ طرح کاریابی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد فراهم شده است.
موصلی رویکرد کمیته امداد امام  در حوزه اشتغال را حرکت به سمت طرح‌های نوین، دانش‌بنیان و طرح‌های با ارزش افزوده بالا دانست و بیان کرد: در این راستا تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری خوزستان منعقد شد تا طرح‌های اشتغالزایی در سال جاری دانش بنیان و دارای مزیت بیشتری برای جامعه باشند.
وی با بیان اینکه توجه به کسب و کارهای خرد و توانمند سازی فکری، فرهنگی و اجتماعی مدد جویان در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: با همکاری مرکز فنی و حرفه ای استان آموزش مددجویان در دستور کار قرار گرفت.
مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان استفاده از انرژی خورشیدی را از دیگر محورهای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد و گفت: با مکاتبات منطقه آزاد اروند با کمیته امداد کشور تصمیم بر این شد که طرح اجرای پنل‌های خورشیدی با انعقاد تفاهمنامه برای واحدهای مسکونی ایجاد شود.
موصلی یادآور شد: در این راستا پروانه بهره برداری برای هر یک از خانوارهای کمیته امداد صادر می‌شود و امیدواریم علاوه بر ۱۰۰ خانوار بهره مند ازاین طرح دراین مرحله، بتوانیم تعداد بیشتری را در آینده از این طرح بهره مند کنیم.
وی خاطر نشان کرد: این طرح کاملاً بیمه شده و از این جهت نگرانی خاصی ندارد لذا امیدواریم یکی از طرح‌های موفق برای مددجویان باشد.
شایان ذکر است:  ۱۵ هزار مددجو در شهرهای آبادان و خرمشهر تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان هستند.

کمیته امداد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.