کد خبر : 5145
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 جولای 2019 - 13:06

طرح بهسازی پسا سیل ساحل کارون انجام می‌شود

طرح بهسازی پسا سیل ساحل کارون انجام می‌شود

  تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 98 موسی شاعری سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز بر ضرورت بازسازی و بهسازی جاده ها پس از سیلاب تاکید کرد و طی دستور ی ضرب الاجلی تمامی مدیران شهری را موظف کرد که احیا و پاکسازی هرچه سریعتر مسیرهای تخریب شده از سیلاب را در دستور کار خود قرار دهند. 

طبق دستور ضرب الاجلی سرپرست شهرداری اهواز; طرح بهسازی پسا سیل ساحل کارون انجام می‌شود

  تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 98

موسی شاعری سرپرست شهرداری و شهردار منتخب اهواز بر ضرورت بازسازی و بهسازی جاده ها پس از سیلاب تاکید کرد و طی دستور ی ضرب الاجلی تمامی مدیران شهری را موظف کرد که احیا و پاکسازی هرچه سریعتر مسیرهای تخریب شده از سیلاب را در دستور کار خود قرار دهند. 

بر همین اساس صبح امروز علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز جلسه ای با دستور کار ابلاغ شده از سوی شهردار و با حضور شهرداران مناطق ۸گانه شهرداری اهواز تشکیل داد و گفت: بازسازی و بهسازی جاده‌ها و پارک‌های ساحلی پس از سیلاب به‌عنوان یک ضرورت و مطالبه عمومی باید هر چه زودتر انجام گیرد و این پاکسازی، بهسازی و احیای فضای سبز به بهترین شکل انجام شود.

وی افزود: در این راستا طرح ساحل پاک یا «بهسازی پساسیل ساحل کارون» را تعریف کرده‌ایم که از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: این طرح جهادی با استفاده از همه ظرفیت‌های مناطق هشت گانه، گروه‌های جهادی و سمن‌ها انجام می‌شود و تمام مناطق، ماشین آلات تخصصی، مکانیکی و ابزارآلات فضای سبز را برای آغاز این طرح پای کار می‌آورند.

وی ادامه داد: هر منطقه ۱۵۰ نیرو از مجموعه فضای سبز و خدمات خود را در روز پنجشنبه از ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه در محل جاده یا پارک ساحلی غربی مستقر می‌کند و عملیات میدانی را خود شهرداران مناطق و معاونان خدمات شهری مناطق مدیریت می‌کنند. 

عالیپور تأکید کرد: به‌دلیل اهمیت این موضوع عنوان جهادی را درباره این طرح ذکر کردیم و اطمینان داریم مدیران مناطق مانند دوران سیل که به‌صورت جهادی و شبانه روزی پای کار بودند، اجرای این طرح را هدایت می‌کنند تا هر چه زودتر وضعیت پارک‌های ساحلی اهواز به حالت مطلوب بازگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: این طرح روز پنجشنبه صبح تا ظهر در ساحلی غربی اهواز و جمعه در ساحلی شرقی اهواز اجرا می‌شود.                                           

وی بر حفظ انسجام و نظم سیستم برای خدمات رسانی به مردم و گرامیداشت مناسبتهای سوم خرداد ، لیالی قدر، روز قدس و عید فطر تاکیدکرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از مدیران مناطق هشتگانه اهواز خواست در پرداخت به موقع حقوق ها اهتمام لازم را داشته باشند.گروه: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.